Moskwa 2013
Moskwa 2013
onion13 onion13
1208
BLOG

BRAWO dla tego pana!

onion13 onion13 Historia Obserwuj temat Obserwuj notkę 27

  Rzecz już znana, porównywana do "Gestu Kozakiewicza". Teraz tylko czekać aż "Wybiórcza" zacznie zbierać podpisy żeby przeprosić ruskich. Takie upokorzenie. Piłsudski w sercu Moskwy ! Może MSZ wydana jakieś oświadczenie potępiające ten czyn?

Trener oszczepników Michał Krukowski 15 sierpnia, podczas eliminacji jego podopiecznych na lekkoatletycznych mistrzostwach świata w Moskwie.

trener

- To miała być prowokacja. Chciałem pokazać, że jestem patriotą, zwłaszcza w dniu takiej rocznicy.

- We wszystkim staram się być perfekcjonistą. Oczywiście najczęściej mi nie wychodzi. Cieszę się jednak, że tenmój patriotyczny akcent zostałzauważony.

- Jako młody chłopak nie rozumiałem wielu rzeczy. Czasy jednak się zmieniły. Jako patriocie wiele spraw leży mi na sercu. Niektórzy twierdzą, że robię z siebie idiotę, ale ja dzięki takim zachowaniom przypominam o historii Polski. O tym, jak powinna być ona dla nas ważna. Zresztą, po tym, jak pokazałem się na stadionie w Moskwie, młodzież od razu uaktywniła się w Internecie. Uważam zatem, że to, co robię, jest taką formą edukacji .

piłsudski

„Polski szkoleniowiec lubuje się w tego typu akcjach. Już wielokrotnie zdarzało mu się, że przychodził na stadion ubrany w mundur. Zwłaszcza wtedy, kiedy w dniu startu przypadała rocznica ważnego wydarzenia dlalosów kraju”Eurosport.onet

ten text tam też,oczywiście na SG,tutaj jest niegodny

onion13
O mnie onion13

6 VI 2013 godz.20 Leming licznik działa od 2VI 2013 godz 14

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura