lida-mamourian lida-mamourian
72
BLOG

Iranski komedian o ofiarach bomby chemicznej nad miasto Sardaszt

lida-mamourian lida-mamourian Kultura Obserwuj notkę 1


Mehran Modirian Irański słynny komedian

Mehran: Musze powiedzieć że przez dwa dni nie spałem , i teraz moje oczy opuchły, i dlatego założyłem te ciemne okulary.

Druga osoba: O Peimanie , musiliśmy wybrać kogoś dla tego bohatera który był znany i po za Iranem , i będzie mógł przedstawić  film po za Iranem

Mehran: Może padnie takie pytanie dlaczego ja chciałem grać w takim filmie , Ja w roku 1366 (1987) w tym czasie byłem w Bane (miasto blisko Sardaszt , gdzie Sadam rzucił bomby chemiczne) i kiedy rzucili bomby na sardzaszat tam nas wysłali z bliska widziałem co się wydarzyło , a po drugie że kocham Kurdów.

Jak trzeba przewrócić Pokój do świata??!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura