lida-mamourian lida-mamourian
225
BLOG

Polsko nie wchodź w wojnę z Rosją

lida-mamourian lida-mamourian Polityka Obserwuj notkę 6

Polsko nie wchodź w wojnę z Rosją, nie daj się nabrać.

Oczywiście wierzę że Polacy są bardzo inteligentni i nie będą walczyć za kogoś innego. Ale jednak ponieważ Ameryce raz się udało wciągnąć Polaków do wojny z Irakiem pod byle pretekstem , uważam że powinnam wzrucić uwagę na ostatnią wiadomość jaką wysłała mi salon24.pl .

Otóż dwa miesiące temu śniło mi się że wysiadłam z pociągu w Polsce i weszłam na wielki plac, ludzie tam tańczyli i na nic nie zwracali uwagę , potem samoloty z Rosji przylecieli i zaczeły bombardować,  od  jednego/jednej biegałam do drugiego/drugiej chciałam żeby ludzie znaleźli schronienie , ale oni tańczyli jak szalone , potem dostałam list do ręki od Putina , pisało że ludzie muszą chcieć pokój żeby był pokój.

Rano byłam przestarszona , ale otworzyłam Koran , i to co przeczytałam zrobiło na mnie takie wrażenie , że nie będzie wojny. Dalej mam nadzieje że moje wrażenie jest prawdziwe, jednak trzeba brać uwagę że sytuacja co raz bardziej się pogorsza.

Po pierwsze , Polska ma wielu studentów Ukrainskich , może założyć akcje żeby ustalić pokój na Ukrainie , może poradzić rządu Ukraińskiemu , Irańczycy mówią że nie trzeba na ogień lać naftę. To właśnie powinna Polska zrobić.

Po drugie konflikt między USA i Rosją powinna rozwiązać samo USA , jako Polka mnie to nic nie obchodzi. Uważam że każdy Europejczyk powinnien trzymać się daleko od ognai którego podpala USA. Oni mają wielkie pożyczki , mówię o USA , jakieś 20000 miliardów , oni muszą oddać dużo pieniedzy Chinie i innym narodów świata, teraz szukają wojny z Rosją i podpuszczają Europę , żeby wyrównać swoje długi i zmniejszyć je. Pamiętaj że w czasie drugiej wojnie światowej Europejskie kraje wysłali swoje złoto do USA żeby go ochronić , ale USA po drugiej wojnie światowej nie oddało tego złota i zamiast tego dało dolary, dlatego gospodarka Amerykańska rozkwitła i dolar stał się najważniejszą walutą na świecie.

Po trzecie , ponieważ długie lata spłyneły po drugiej wojnie światowej i ostatnie bochatery tej wojny-jak mój dziadek- już nie żyją , możliwe że zapomnieliście jak wojna wygląda. 

Ja jestem Polka która przeżyła wojnę Iran-Irak. Nic w tym dobrego , i nawet 30 lat po wojnie wciąż ludzie i cały naród cierpią od jej skutków. Każdy cierpi w swój sposób. Jedno jest to że po tak ciężkim eksperymnentem , społeczeństwo nie wraca do normalnego funkcjonowania , prawa człowieka są zawężone , i nawet tak powinno być , bo nie można wytrzymać i znieść drugiej wojny. Po wojnie na długie lata stracisz wolność , i to jest normalne , bo kraj wciąż czuje że musi się obronić , i to nie chodzi o władzę , leć o normalnych ludziach.

Nie będzie wojny , ale ty też nie lej na ogień nafty. strzeż Polskę

Pozdrawiam

Jak trzeba przewrócić Pokój do świata??!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka