Oszołom 404 Oszołom 404
102
BLOG

Plany wydawnicze 2018

Oszołom 404 Oszołom 404 Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Rok 2017 był dla mnie rokiem przemyśleń i autoanalizy moich zachowań -  sposobu działania mojego mózgu i postrzegania rzeczywistości. Nigdy nie byłem specjalnie naiwny, ale jednak w pewnych kwestiach przez lata tkwiłem w błędnym rozumowaniu, z którego nie zdawałem sobie często sprawy.

Nie było to przyjęcie pigułki jak w Matrixie, po którym nastąpiło nagłe olśnienie. Była to ciężka praca nad każdą pojedynczą myślą - czy to co uważam to prawda, czy fałsz? Na czym opieram moje przeświadczenie w danej kwestii? Czy te źródła rozważań są obiektywne, czy subiektywne? Czy myślałem samodzielnie, czy pozwoliłem komuś zaszczepić sobie sposób rozumowania?

Im dalej w las tym więcej drzew

Im bardziej zagłębiałem się w analizę samego siebie, tym bardziej zacząłem zauważać też podobne błędy popełniane przez otoczenie - w tym ludzi bliskich mi światopoglądowo.

Strasznie mnie mierzi stan bezmyślnej wojny plemiennej do którego doprowadzono Polaków i teoretycznie mógłbym to olać i zająć się życiem prywatnym i zawodowym - co wielu zrobiło, ale z drugiej strony jakiś "niedobry" instynkt społecznikowski zakazuje mi bezczynności.

Można powiedzieć, że na nowo uformował się mój światopogląd. Nadal jest nieco dziurawy - w pewnych kwestiach po prostu brak mi wiedzy, żeby coś prawidłowo ocenić, ale już wiem, że w aktualnej sytuacji nie mogę się opierać na opiniach serwowanych przez innych, bo zazwyczaj są one przekłamane.

Tak czy inaczej swój aktualny światopogląd chcę przelać na papier. A jest tego tak dużo, że albo mogę napisać książkę, albo podzielić to na serię artykułów na różne zagadnienia, które najprawdopodobniej opublikuję na swoim blogu na salonie24, bo nie znalazłem lepszego miejsca do publikacji. Pomimo, że salon jest pro-pisowski to w odróżnieniu od niepewnego fejsunia od 2010 roku nic mi tu nie zdjęto, ani nie zbanowano mimo często ostrej krytyki PiS.

Jeśli dostałeś banana, to najprawdopodobniej za chamstwo, wulgaryzmy, atak ad personam, lub stosowanie jednej z wymienionych tu sztuczek: Erystyka Erystycznych nie obsługujemy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości