parweniusz parweniusz
405
BLOG

Gowin idiota !!!

parweniusz parweniusz Polityka Obserwuj notkę 1
Właśnie miałem okazję posłuchać w Tv błazna-Gowina. Rozpoczął od stwierdzenia "rosyjskie tkanki u granic Polski", następnie "czołowe amerykańskie agencje stwierdziły, że Putin rozważa punktowe uderzenie nuklearne na państwa NATO w tym na Warszawę", żeby skończyć, że "Rosjanie przykręciła kurek gazowy". Same bzdury.... Czołgi rosyjskie WYCOFUJĄ SIĘ ZE WSCHODNIEJ UKRAINY. Putin wie, że wojna gospodarcza, nie mówiąc już o militarnej z szeroko rozumianym zachodem, skończyłaby się dla Rosji katastrofą. KAŻDE MOCARSTWO NUKLEARNE ma przygotowany scenariusz użycia broni jądrowej. Nie oznacza to w najmniejszym stopniu zamiaru użycia tej broni. Rosjanie po prostu nie zareagowali w porę na Polską prośbę zwiększenia dostaw o 100% z dnia na dzień, chociaż wcześniej reagowali na to od razu. Dostawy do Polski pozostały na niezmienionym poziomie. Gowin, przystając do PiS, wypełnił przysłowie " z kim przestajesz ...".
parweniusz
O mnie parweniusz

Nie pracuję naukowo, nie żyję z pisania, do polityki jest mi daleko i w dodatku nie po drodze, dużo czytałem i jeszcze więcej myślę. Dwoje moich dzieci jest doktorami nauk. Ich też nauczyłem myśleć. Jestem trochę sfrustrowany, trochę zdumiony. Nie wiem jak często będę pisać. muszę pracować.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka