Piotr Leski Piotr Leski
891
BLOG

Sumliński - kolejne zapożyczenia

Piotr Leski Piotr Leski Polityka Obserwuj notkę 32

"Umysł jest mozaiką […] myśli, sekrety, wspomnienia, […] przekopania się przez sterty spraw bieżących w poszukiwaniu pojedynczego, ukrytego skarbu. Większość skarbów przemija, […]

Tak wiele dobrych rzeczy ginie. Odchodzi bez słowa protestu, najwyżej cichy szept pozostaje tam, gdzie kiedyś istniało coś namacalnego. Pomyślałem o wielu wyjątkowych osobach, które kiedyś były w mojej rodzinie, […] w moim mieście. […] Nigdy już nie zobaczę tak wielu wspaniałych, bliskich mi ludzi."

(Wojciech Sumliński, Niebezpieczne związki Bronisława Komorowskiego, WSR, Warszawa 2015, s. 117)

 

"Umysł jest mozaiką, […] Myśli, sekrety i wspomnienia, […] by przekopać się przez stertę spraw bieżących w poszukiwaniu pojedynczego, ukrytego skarbu. Większość skarbów przemija.

[…] tak wiele dobrych rzeczy ginie, odchodzi bez słowa protestu, najwyżej cichy szept pozostaje tam, gdzie kiedyś istniało coś namacalnego. Rozmyślam o wielu wyjątkowych osobach, które kiedyś były w mojej rodzinie, moim miasteczku […]. Nigdy już nie zobaczymy tak wielu równie wartościowych ludzi."

(Michael D. O'Brien, Dziennik zarazy, tłum. Maksymilian Tumidajewicz, Wydawnictwo ZNAK, Kraków 2009, s. 14, 148)

 

"Łzy stanęły mi w oczach. Uściskałam Cię serdecznie. Może nie jesteś najlepszym ojcem na świecie. […]

rzeczy, które chciałabym zapamiętać, dobre rzeczy, moje sekrety i wspomnienia."

 

(Wojciech Sumliński, Niebezpieczne związki Bronisława Komorowskiego, WSR, Warszawa 2015, s. 118)

 

"Łzy w oczach. Uściskałem ją serdecznie.

[…]. Gdybym tylko potrafił być lepszym ojcem […]

- Myśli i sekrety, rzeczy, które chciałbyś zapamiętać, dobre rzeczy"

 

(Michael D. O'Brien, Dziennik zarazy, tłum. Maksymilian Tumidajewicz, Wydawnictwo ZNAK, Kraków 2009, s. 13-14)

Piotr Leski
O mnie Piotr Leski

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka