zuzka111 zuzka111
767
BLOG

Ił76 i skrzynki

zuzka111 zuzka111 Rozmaitości Obserwuj notkę 11

W kwietniu 2010  TU154 102 był w Samarze. Został rozmontowany w całości.

Podobno obserwował to jeden żołnierz. Czy ten żołnierz wie co się działo z rejestratorami?
Rosjanie mieli więc dostęp w związku z tym remontem do identycznych rejestratorów jak w 101. 
Ba, mieli dostęp do jednych i drugich skrzynek, z obu samolotów.
 
Ił76 fabrycznie wyposażony jest w taki sam rejestrator jak TU154. 
Jeżeli zamontować rejestratory z TU154 102 w Ile76, to możemy mieć zapis urządzeń, który pokaże, że samolot był sprawny przed walnięciem w glebę.
To, że z zapisu urządzeń będzie wynikać że może nie walnął w brzozę - to jeszcze lepiej, bo będzie zamęt i wszyscy zajmą się brzozą i tym, czy walnęło i urwało, czy nie. Moment z brzozą będzie autentyczny.
 
Dlatego IŁ76 latał nad Smoleńskim lotniskiem tego samego dnia i w podobny sposób jak TU-154.
Dlatego nie odnaleziono rejestratora K3-63. 
Dlatego nie była włączona radiostacja ratunkowa.
Informacja z raportu, że IŁ odleciał do Samary jest wskazówką :)
 
Zapisy urządzeń były w znacznej części prawdziwe oprócz samej końcówki, która była dopasowywana pod tezę.
Rozmowy z VCR to zbitka jakichś rozmów z poprzednich lotów uzupełniona krzykiem i buczeniem, również dopasowana pod tezę. 
Głosy załogi mogły pochodzić z lotów z okresu przed remontem tu154 101. 
W Samarze zapewne wymieniono wszystkie rejestratory w tu154 101. 
Książka napraw 101 została oddana razem z powrotem 102 do Polski.
Ciekawe co zawiera.
 
O i taka fantazyjna notka.
zuzka111
O mnie zuzka111

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości