londoncity londoncity
881
BLOG

Boty wpisujące czerwone łapki w S24. Sposób na podbijanie wyświetleń stron c.d.

londoncity londoncity Rozmaitości Obserwuj notkę 29

Wczoraj napisałem notkę na temat pojawiających się 100 czerwonych łapkach pod każdym moim wpisem.

https://www.salon24.pl/u/polaidrogi/1277845,boty-wpisujace-czerwone-lapki-w-s24-sposob-na-podbijanie-wyswietlen-stron


Była długa dyskusja na której zaprezentowano 3 różne przyczyny tego fenomenu.

1. Na forum funkcjonują znudzeni " dziadkowie", którzy czyhają na każdy mój wpis i dokładnie wstawiają po 100 czerwonych łapek.

2. Admini dysponują możliwością jednorazowo "karać" przez wpisanie odpowiedniej liczby łapek ( 100, 50, 25) za jednym kliknięciem

3. Na forum działają programy- boty zaprogramowane by na danego delikwenta wpisywać zadaną liczbę łapek


Pierwsza teza jest nierealna .  Już sprawdziłem, że w ciągu roku miałem 800 x 100 czerwonych łapek. Na każde 100 łapek liczę po 6 minut ( to nawet sprawdziliśmy empirycznie. Bloger przez 5-6 minut nie robił nic tylko klikał łapkę i odświeżał stronę) . Czyli potrzeba  4 800 minut, czyli 80 godzin. Czyli ktoś traci 80 godzin ze swojego życia ( jeśli to dziadek to już nie tak długiego) po to tylko by mi wstawiać łapki? 80 godzin to 10 dniówek ciężkiej pracy. A przecież nie tylko ja dostaję po konkretnej liczbie łapek za każdy wpis. Czyli w S24 musiałoby funkcjonować tabuny dziadków którzy poświęcają swój cenny czas na misję wstawiania czerwonych łapek.

Testem na to była wczorajsza notka , bo jak napisałem: " Przeważnie łapki pojawiają się prawie znienacka pod wszystkimi moimi wpisami. Zobaczymy jak będzie to wyglądało tutaj. Jeśli to automat - to się pojawi. Jeśli to "dziadek" to chyba nie , bo mu będzie głupio. Ale od jakiś dwóch lat wcześniej czy później jednocześnie pojawiają się czerwone łapki w ilości 100 pod każdym moim wpisem. Na razie ich nie ma . Ale to jest tak zawsze. Wskoczą później" 

I STAŁ SIĘ ZNOWU CUD!!  Wskoczyło po 100 czerwonych łapek nawet w tamtej notce ( zamieszczam screen). I oczywiście momentalnie bardzo wzrosła liczba odsłon notki ( ma już 1316 odsłon) . 

Więc zostają dwie następne opcje. Obie są raczej wbrew regulaminowi i wyglądają na sztuczne podbijanie wyświetleń stron.

Bo np. może to być programik/ bot który trzeba ręcznie uruchomić. Programik miałby funkcje : ustawiony na konkretną osobę , otwiera daną stronę, wpisuje łapkę, odświeża stronę, i znowu wpisuje łapkę. I tak 100 razy ( lub 50 albo 25 w zależności jaki parametr się ustawi). W zasadzie prosty program.

Napisałem o tym do Admina i do Pana Jastrzębowskiego. Mnie te łapki nie przeszkadzają, ale skoro dzięki moim wpisom można podbić tzw. oglądalność forum to poprosiłem o jakiś ( chociaż skromny) udział w tych sztucznie zawyżonych dochodach. Na razie nie ma reakcji. 

 

Zobacz galerię zdjęć:

strony
londoncity
O mnie londoncity

znany

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości