POLFIC POLFIC
242
BLOG

Mam pytanko

POLFIC POLFIC Kultura Obserwuj notkę 20

Witam,

Z pewnym, niemałym zdziwieniem, gdy chciałem się wczoraj wieczorem zalogować, dostałem informację, że moje konto na salonie jest czasowo zablokowane. Trochę to dziwne, bo wszyscy wiedzą, że słynę na cały salon z grzeczności, wyśmienitych manier i nienagannej kultury :)

Tak się tylko zastanawiam, jak owo blokowanie przebiega?

- czy siedzi sobie admin i hmmm.... myśli: "Wkurza mnie ta grzeczność Polfica i se go zablokuję" 

- a może jest tajna komisja adminów, którzy w głosowaniu jeszcze bardziej tajnym ustalili, że Polfica zablokują, bo grzeczność nie zwiększa klikalności?

- a może ABW stwierdziło, że Polfic ujawnia tajemnicę państwową, że historycy to kompletni ignoranci?

- a może zwykły błąd techniczny?

Pozdrawiam :)


PS: To mówicie, że właściciele salonu24 protestują przeciwko cenzurze w internecie? Dobre :)

POLFIC
O mnie POLFIC

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura