POLFIC POLFIC
370
BLOG

Gwiazdowski? No, no ....

POLFIC POLFIC Polityka Obserwuj notkę 75

Witam,

Jak każdemu normalnemu człowiekowi wiadomo już, popieranie POPiSu to gorzej niż zbrodnia, to błąd. Trzeba się przyjrzeć innym.

Do polityki przyszedł Pan Gwiazdowski. Przyjrzałem się i ... na początek duuuuuuuża niespodzianka. Jak wiecie, a raczej powinniście wiedzieć, wśród ludzi hmmm... znanych wiedza o matematyce jest zerowa. Nie raz mówiłem też, że tzw. wolnorynkowcy nie mają pojęcia o matematyce i logice. Gardłują za obniżeniem podatków, ale jak ktoś obniża wrzeszczą "Ratunku, rabują". Absurd, rzekłbym, klasyczny :)

A tu ....

W jednym z wywiadów usłyszałem takie słowa Gwiazdowskiego, w końcu podobno radykalnego wolnorynkowca: "Jeżeli mam do wyboru nic i 500+, wybieram 500+". Przyznam, że już straciłem nadzieję, że wśród tzw. elit istnieje ktoś kto wie, że x-500 jest mniejsze od x. A tu proszę ....

Przypomnę że Wasz POPISowy guru ekonomii Morawiecki był przeciwnikiem 500 + i ogranicza go jak może.

Pozdrawiam :)

POLFIC
O mnie POLFIC

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka