To ja wykształciuch To ja wykształciuch
51
BLOG

Pamiętnik wykształciucha wpis 13

To ja wykształciuch To ja wykształciuch Polityka Obserwuj notkę 19

Miałem już nie pisać, ale wróciła mi nadzieja po przejrzeniu forum portalu TVN24.pl. Postanowiłem moje teksty umieszczać również i tam. Zaczynamy więc analizę polityczną opartą na "FAKT'Y"ach.

Grzegorz W.

Uważam że to najważniejszy nius dnia wczorajszego i dzisiejszego. Złapano wreszcie byłego prezesa PKO który był handlarzem narkotyków a i zapewne jednocześnie narkomanem. Sprawa ma się tak że czemu dopiero teraz go złapano? Ano temu bo go Kaczyści kryli, musiała dojść do władzy partia czysta krystalicznie niczym PO która zwalcza korupcję i narkomanię. Czego mi brakowało to jedynie przemówienia Julii Pitery w TV, mogła by się wykazać i pokazać jak ona oraz PO zwalczają korupcję i nie tylko, bo i narkomanię. Na najwyższych szczeblach!

Strajk Górników i ich żon

Ha ha, co oni myśleli? Że nadal mamy socjalizm albo inny kaczyzm? I że górnikom tym pasożytom do których pensji dopłacam co miesiąc, należą się jakieś specjalne profity? Postawa Waldemara Pawlaka mnie zadowala, pokazał że jest twardy i się nie boi nacisków i dba o budżet państwa. Ma rację, to było tylko 150 górników a jest ich w Polsce kilkadziesiąt tysięcy. Kto więc strajkował? Koledzy Kaczyńskiego z jakiegoś związku sierpień 80. I wszystko jasne, Kaczory nadal chcą niszczyć kraj! A jaka żenada że krzyczeli do Pawlaka "Ty tchórzu" haha, sami do pielęgniarek też nie wyszli i głodzili je w kancelarii Premiera, spychali brutalnie niczym gestapo z ulicy. Szkoda gadać.

Strajk Nauczycieli

Po pierwsze Tusk obiecał że będą dobrze zarabiać! I dostali podwyżkę 3 razy większą od obiecanej! To pierwszy CUD, słyszałem na własne uszy jak Minister Szkolnictwa o tym powiedziała, że ta podwyżka to CUD. Chciałem jeszcze dodać, że ja to tym pasożytom nic bym nie dał. Nie dość że pracują po dwie czy trzy godziny na dzień, mają wolne weekendy, święta, wakacje dwumiesięczne...a człowiek musi robić dzień w dzień i płacić podatki na tych pasożytów. Zakorkowali Warszawę na dodatek i jakie z tego pożytki? Do roboty!

Tarcza Antyrakietowa

Wrócił minister obrony z U.S.A i ugrał dla nas rakiety Patriot i inne bajery wojskowe, o które Kaczory nawet pytać nie chciały. Kaczory chciały z nas zrobić Wasala Ameryki, a teraz Tusk amerykańcom pokazuję. Jak nie będziecie nas szanować to pojedziemy do przyjaciół z Rosji (gdzie Tusk poleci w lutym, mam nadzieję że samolotem rejsowym bo nie rezygnujmy z tego taniego państwa) i tam się dogadamy. Już kupują od nas mięso, czemu mieliby nas nie uzbroić w rakiety patriot czy inne ruskie?

Tusk w Bratysławie

Pięknie się patrzy na to jak Premier prowadzi rozmowy na wyjazdach, kultura, uśmiechy i przyjaźń. Radość i miłość. Tak jak w Niemczech. Tak się prowadzi dyplomację a nie jakieś odwrócone flagi, bezzasadne Weta czy krytykowanie wszystkich. Brawo!

Szkło kontaktowe

Musze się pochwalić kupiłem w Empiku 10 płyt "naczelnego programu Polskich wykształciuchów" rewelacyjny jest ten program. Coś tam przebąkiwali o tym że ma się zmienić formuła programu. Coś tam prowadzący się mają zmienić. Troszkę się obawiam bo trudno o tak obiektywnych prowadzących jak byli dotychczas. No ale czas pokaże.

Strajki

Tak prawdę mówiąc to oni wszyscy powinni strajkować przed Kaczyńskiego domem, bo to on zniszczył Polskie górnictwo i szkolnictwo, na spółę z Giertychem.

Prezydent ma problemy alkoholowe

Przecież to od dawna było widać. Szkoda tylko że w Polsce nadal nie ma wolności słowa, jeszcze ciągle ten kaczyzm gdzieś tam siedzi... ale trochę czasu jeszcze i Palikot będzie mógł zadawać pytania już bez strachu że się komuś narazi. I na to czekamy, my wyborcy Platformy... I na to kiedy Kaczyńskiego Lecha się obali

 

Lubię oglądać TVN24 Lubię czytać Gazetę Wyborczą Ulubiony redaktor : Tomasz Lis Jestem jak leming, wszyscy moi znajomi głosowali to i ja też na PO.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka