To ja wykształciuch To ja wykształciuch
50
BLOG

Pamiętnik wykształciucha wpis 15

To ja wykształciuch To ja wykształciuch Polityka Obserwuj notkę 5

Dzisiaj będzie o stu dniach rządu Tuska, bardzo obiektywna i profesjonalna analiza. Chciałbym poinformować wszystkich którzy są tu po raz pierwszy, że jest to blog Wykształciucha. Wszelkie informacje oraz analizy polityczne jakich się dopuszczam poparte są na obiektywnych relacjach dziennikarskich w wykonaniu TVN24 oraz Gazety Wyborczej. Zapraszam do lektury a dzisiejszym tematem będzie podsumowanie rządu Donalda Tuska po stu dniach istnienia.

Wstęp

Oczywiście że ja głosowałem za Donaldem, dlaczego? Dlatego że jestem inteligentnym patriotą. Po rządzie PO spodziewałem się tego że nie będzie rządem PiS który jak wszyscy wiedzą ośmieszał nas w oczach całego świata. Więc najważniejsze zadanie zostało wykonane, z pewnością nie jest to rząd Kaczyńskiego. Mimo iż głosowałem na PO będę potrafił wykazać porażki rządu.

CUD 1 Europa

Z dnia na dzień ustało... co ustało? Nawałnica krytycznych opinii płynących z zachodu o naszym kraju. Wreszcie pokazaliśmy światu że Polacy są normalnymi ludźmi i głosują na normalnych ludzi a nie na kartofle. To jest cud wszystkich Polaków, tych myślących bo wiadomo że nie bydła...

CUD 2 Rosja

Podobnie jak Europa tak i Rosja kochana zauważyła że Polacy są normalnym narodem. Zniesiono embargo i zaproponowano współpracę gospodarczą. Wcześniej odnosiłem się do tarczy, ale wiadomo że jest bezsensowna i naraża nas na ataki terrorystyczne, nie ma z niej żadnych korzyści. To jest kolejny cud jakiego dokonał Donald Tusk

CUD 3 Tanie państwo

Tanie państwo niespotykane dotychczas na światową skalę. Oszczędności jakie dokonał Premier rezygnując z latania drogimi samolotami rządowymi oraz to jakie oszczędności poczyniono podczas zaprzysiężenia rządu, tak wtedy gdy wszyscy jechali busikiem są sto razy większe niż to co dokonał Kaczyński ze swoim "tanim państwem"

CUD 4 euro2012

Jak wszyscy pamiętamy nic nie robiono w tym względzie za czasów rządu Kaczora. Teraz wiadomo że praca wre a skąd wiadomo? Bo w telewizji nic nie mówią o tym jak to czas jest marnowany. Wcześniej było o tym codziennie. Wreszcie naród się zmobilizował i pracuję nad Euro2012. Cud

CUD 5 Polacy

Jak widać mądrzeją i myślą jak ja! Poparcie dla Premiera 70% i się utrzymują. To też cud patrząc na naszą historię całkiem niedawno, jacy byli głupi wybierając Kaczorów.... bydło.

Dużo bo aż 5 cudów na 100 dni, średnio cud na 20 dni!! Niespotykana skala.


Co się nie udało

Jak wspomniałem to profesjonalna analiza rządu PO, tak więc pora napisać o tym co nie wyszło.

CBA

Wstrętne kaczory nadal mają swoje gestapo, nic nie można poradzić. Nawet profesjonalny raport Pitery który udowadnia przestępstwa kryminalne nie pomógł zdymisjonować Kamińskiego. Jest to dla mnie nie do zrozumienia tak samo jak i to że Donek powiedział że Kamiński zostaje. Nie wierzę że dał za wygraną. Przecież to CBA jest policją polityczną i podsłuchuję cały naród - nikt nie może czuć się bezpiecznie.

Kaczyński Lech

No cóż jeszcze za szybko by oceniać negatywnie, bo fakt faktem nadal jest prezydentem i ośmiesza nasz kraj ale udało się go trochę hmmm osłabić. Sprawa z telefonami pięknie pokazała jaki Prezydent jest nieprofesjonalny i nie potrafi nawet odebrać telefonu. Jeszcze robi z tego powodu żale. Albo to jak zwołał jakąś radę gabinetową by pokazać Tuskowi że on tu jeszcze rządzi. No i wyszło na jaw że jest alkoholikiem. Ale ciągle jest głową państwa, należy dać trochę czasu jeszcze...

Rydzyk

Niestety i tego nie udało się zlikwidować, nadal sieje propagandę antysemicką i antypolską na swoich antenach. Troszkę się udało tam go osłabić ale to za mało.

Strajki

Wstyd że Polacy tak się rzucili do strajków, nie dadzą rządzić Platformie nawet a już chcą kasy. Muszą poczekać. Dobrze oceniam to że nikt z rządu nie chce rozmawiać z protestującymi, natomiast całkowitą winą obarczam Kaczyńskich za to że ludzie strajkują. I dlatego najpierw trzeba pozbyć się kaczystów by móc pomóc ludziom. Szkoda że lud tego nie rozumie i Tusk tego nie wytłumaczył tak by poczekali ze strajkami...

Komisja Blidy

Fajnie że powstanie ale powinna być wcześniej, prawdę mówiąc nie ma nic ciekawego w TVN itp. Kumple przestają gadać o polityce i nie mają zdania. Mam nadzieję że niedługo komisja ruszy i ludzie znowu poczują te nadchodzące cuda i się zjednoczą w walce przeciw kaczorom.

 

Ocena

Ocena to 4+

P.S

Od dwóch dni nie działa mi TVN24 ale muszę wspomnieć że z anteny złapałem FAKTY o 19:00 na tvn. I oglądałem jak Pitera ośmieszyła Frasyniuka, który to gadał że nie ma cycków i że nie jest w piaskownicy. Żenada. A jak go ten Pan od Suvoir Vivre podsumował, po co oni takich nieudaczników zapraszają do studia? 

 

Lubię oglądać TVN24 Lubię czytać Gazetę Wyborczą Ulubiony redaktor : Tomasz Lis Jestem jak leming, wszyscy moi znajomi głosowali to i ja też na PO.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka