To ja wykształciuch To ja wykształciuch
39
BLOG

Pamiętnik wykształciucha wpis 17

To ja wykształciuch To ja wykształciuch Polityka Obserwuj notkę 1

Minęło 100 dni rządów partii miłości i radości, tak to prawda. Ja jestem szczęśliwy dzięki rządom Platformy. Spytasz czemu? A temu że w telewizji i prasie jest spokój i nie muszę się martwić o mój kraj! Teraz po tym krótkim wstępie mogę przejść do analizy ostatnich tygodni

Wizyta Tuska w Rosji

Mówiłem że będzie sukces i był. Donald był pierwszym premierem od 6 lat który odwiedził Rosję a to już prawie cud. Dobra nie żartuję, cudem było to że prawda wyszła na jaw! Putin to człowiek Platformy w Moskwie! Tak! słyszałem na własne uszy. Więc jak to wygląda? Kaczyńscy mieli w Rosji samych wrogów, Platforma miała mieć przyjaciół, ale już po pierwszej wizycie się okazało że mamy tam swoich ludzi więc lepiej niż przyjaciół. Nie mogę się doczekać profitów jakie przyniesie dla nas ta nowina, a wiadomo że najważniejsze jest robić interesy z Rosją, bez tego nie uda się zbudować Irlandii. Jedyne co mnie martwi to że nasz człowiek Putin, odchodzi z Kremla co mogło oznaczać że nie będziemy mieli tam ludzi. Jednakże dzięki demokracji Putin będzie Premierem, czyli będzie piastował to samo stanowisko co Tusk i będą mieć wspólne tematy do rozmowy przy następnej wizycie.

Ćwiąkalski zamknie Ziobre

Da Da Da! ups... wróć... Yes Yes Yes!

jak to mawiał były premier Marcinkiewicz. Wszystkie zbrodnie Ziobry wychodzą na jaw i to jeszcze przed komisją sejmową! Już wiemy że Ziobro jest mordercą laptopa (jak ktoś myśli że to błaha sprawa zapraszam do poprzedniego wpisu), jest złodziejem kart sim i coś tam z wanną jakiś numer zrobił z Wassermanem na spółkę! Ja bym już go do pudła posłał bo przecież wiadomo że zabił B. Blidę, no ale dobra niech formalności stanie się zadość - poczekajmy na komisję.

Kaczyński do więzienia

Było wiadome że zagłuszał pielęgniarki, że je głodził i że kłamał w żywe oczy że tego nie robi. Ponadto zagłuszanie było nielegalne bo podpis złożono po fakcie. No i co Kaczyści na to? Że zagłuszanie było dopuszczalne - jawnie mówią że chcą totalitaryzmu, haha ale się dali złapać - już na pewno nikt mądry na nich nie zagłosuje.

Niemieckie radio

Śmieszy mnie to że niby mamy niemieckie media w Polsce! Nawet poszedłem do kiosku zaraz po przemówieniu Kaczora o niemieckich mediach. I tak w kiosku ani jednej niemieckiej gazety... mówił o radiach więc może włączyć radio? Ok tam też nie ma niemieckich stacji, to może z anteny w TV coś znajdę. Nic! Wszędzie po Polsku mówią! I znowu Kaczyńskiego złapałem na kłamstwie, po co kłamać w tak oczywistych sprawach? na co on liczy? Że ciemny lud to kupi?

Euro2012

Dzisiaj widziałem na żywo konferencję Ministra Sportu. Pewne jest że będzie Euro2012 u nas w kraju i że Euro2008 wygramy. I te dzieci tańczące, fajnie się to oglądało, dlatego się cieszę z rządów Platformy.

Leo Benchałer

Kolejna kompromitacja Kaczora Prezydenta, wręcza order Benchakerowi i mówi do niego Benchałer. Co za kompromitacja, kiedy wybory? Ja już nie mogę dłużej patrzeć jak ten człowiek kompromituje nasz kraj. Założę się że ten order to mu dał tylko po to by się z Leo pokazać w świetle kamer, ot zwykły polityk.

Będzie wetował

Nawet nie wie co ale będzie. Ale ja wiem co, ustawę która nie pozwoli politykom sterować prokuraturą. Więc nie dziwne że Kaczyści chcą to zablokować, oni siłowo chcą nas zamknąć do więzień a bez prokuratury ani rusz. Kolejny sukces Platformy

Tusk wprowadzi

Podatek liniowy i zmieni ordynację wyborczą. Cieszy mnie to, bo to co powie Donald to święte! Nigdy nie skłamał i jak on coś obiecuje to wiadomo że to się stanie, nie to co absurdalne 3 miliony mieszkań.

Kaczyści dłużni 700 tyś

Oglądałem program Teraz My i nie mogę o tym nie wspomnieć. Niby tacy uczciwi, niby mają Prawo i Sprawiedliwość w tytule, a tu co? Długów nie spłacają i jeszcze bezczelnie mówią że nie mogą ich spłacić bo prawo nie pozwala...jasne! Czemu mnie normalnego człowieka takie prawo nie dotyczy?

Macierewicz przed Trybunał

Tak wiem, Trybunał nie może go osądzić. Ale coś trzeba z nim zrobić, zniszczył nasz wywiad. Już kiedyś pisałem o tym że chciał ukraść dokumenty i uciec z nimi do Afganistanu, na całe szczęście został zatrzymany. Trzeba go przed prokuraturę zaciągnąć i to jak najszybciej, może zacznie sypać Kaczory i wszystkich ich zamkniemy. W tym przypadku dopuszczam tortury, w końcu to szkodnik jak mawia Profesor Stefan Niesiołowski.

Polacy

A Polacy oceniają rząd podobnie do mnie, aż 51 procent uważa że ten rząd jest lepszy od poprzedniego. Czyli wszyscy mądrzy Polacy, bo ci młodzi z wielkich miast, czytających prasę i oglądających TV nadal wierzą w Tuska. Co bardzo mnie cieszy, że w kraju jest tylu inteligentnych ludzi. 12% ocenia gorzej od rządu Kaczyńskiego, ale to jest tzw. bydło i powinno się im odebrać prawo głosu.


Lubię oglądać TVN24 Lubię czytać Gazetę Wyborczą Ulubiony redaktor : Tomasz Lis Jestem jak leming, wszyscy moi znajomi głosowali to i ja też na PO.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka