To ja wykształciuch To ja wykształciuch
64
BLOG

Pamiętnik wykształciucha wpis 18

To ja wykształciuch To ja wykształciuch Polityka Obserwuj notkę 6

Już tak dawno nie tworzyłem wpisów na moim blogu a było tyle ciekawych wydarzeń że postanowiłem zająć się najważniejszymi dla mnie jako zwykłego obywatela. No może ja nie jestem takim zwykłym obywatelem bo jestem wykształcony, ambitny a dla pewnych ugrupowań politycznych jestem wykształciuchem. Ostatnio bowiem ludzie zaczynają sobie żartować z Tuska i narzekać na rząd. Niektórzy są na szczęście inteligentni bo wiedzą że lepiej być nie może, bo może być tylko gorzej : Kaczyńscy

Paliwo po 5 złoty

Ostatnio ktoś udawał cwaniaka podczas jednej z wielu dyskusji że "Tusk straszył za kaczorów że benzyna po 5 złoty to tragedia i że trzeba obalić kaczory, czemu teraz milczy?" . Za czasów Kaczorów jakby benzyna była po 5 złoty to byłoby źle, a za Tuska już nie. Czemu? Bo za Kaczorów ropa stała w miejscu a za Tuska poszła o 100% do góry no i dolar spadł. A to że teraz Donald milczy to dlatego że mamy politykę miłości i radości, po co smucić rodaków? Sami na stacjach cenę zobaczą. Nie wymagam by ceny paliwa regulować odgórnie, jestem za liberalizmem więc niech rynek ustala cenę.

Książka o Wałęsie

Powiem tyle tyle, oglądałem program Tomka Lisa i wiem jedno. Sonda rzekła 65% na NIE, wyczułem też że i Tomasz Lis jest na NIE bo skutecznie przerywał Wildsteinowi co był na TAK. Więc i ja jestem na NIE.

Oczywiście nie tylko dlatego, wszystkie autorytety są na NIE. Nie rozumiem za bardzo o jaką książkę chodzi bo podobno nie wyszła ale jak wszystkie autorytety są przeciwko tzn. że nie warto jej nawet czytać. Ogłaszam mój osobisty bojkot!

Strajk Nauczycieli

Żenada! Minister jeszcze na początku rządów mówiła że spełniła cud w postaci 3 krotnie większej niż obiecana podwyżka! Widziałem to w TVN24 na własne oczy. A jeżeli ci strajkują to są za socjalizmem a ja jestem za liberalizmem co udowodniłem pisząc o cenach ropy. Nie powinno być tak że strajkują nauczyciele, dziecko do szkoły ktoś wyśle a tam zamknięte - poleciałbym im po premii.

Prezydent w Gruzji

Wielki przyjaciel Gruzji- tak mówią o Kaczorze. Pierwszy raz po 3 latach prezydentury jakaś pozytywna wizyta. Fanatycy PiS zadowoleni ale ja to widzę inaczej. Rosjanie nie lubią Gruzji ostatnio nawet strzelają sobie do samolotów gruzińskich. Nikt poza kaczorem tam nie pojechał a nawet on tam latał bez pozwolenia Donalda! Wchodzi w konflikt z Putinem, naszym człowiekiem w Moskwie. Nie podoba mi się to bo z Gruzją to nie mamy wspólnych interesów, zresztą co to za kraj, oszukano tam podczas wyborów (w Rosji nie oszukują- lepiej mieć uczciwych przyjaciół) powinni się uczyć demokracji od Nas. Odwołać Kaczyńskiego jak najszybciej, szkodnik!

Premier w Peru

A Premier Tusk jak zrobi wizytę to jest ona dobra. Poleciał do Peru, prawie tydzień go nie było i wrócił z  kontraktami gospodarczymi... ciekawe co będziemy stamtąd ciągnąć? Może jakieś narkotyki? Ciekawe czemu poleciał rządowym? Może w luku bagażowym pełno koki w drodze powrotnej? :) Żartuje oczywiście, wkrótce ogłoszą jakie to cudowne kontrakty były, jestem pewien że Donald miał nosa do Peru...

Pogonić bydło

Tutaj jest jedyne zastrzeżenie jakie mam do tego rządu. Komisje słabo idą do przodu, Kaczorom spada w tych sondażach ale to za mało. Żadnych aresztowań, coś tam z tą komisją było ale to za mało. Tutaj Platforma ma minus. Nie można dopuścić by szerzono wizję Kaczyńskich, ona jest niedobra.

Sprawa z ABW

Na onecie kaczyści strasznie robili awantury w telewizji też ich politycy. Szkoda że nikt nie przypomniał sobie jak to Prezydent dzwonił do Krauzego i go ostrzegał. A dziennikarze nie stoją ponad prawem, sami narzekali na dziennikarzy że łamią prawo. Jak ABW respektuje prawo to Kaczyńskim nie pasuje i to mówi o nich wszystko. 

Premier palił marihuanę

Ja też paliłem na studiach, zresztą dużo moich kolegów studentów też. Premier znowu pokazał że jest z niego równy gość. To się liczy! Oraz to że zwołał bardzo merytoryczną konferencję na półrocze, cieszy mnie że tak mu zależy byśmy wiedzieli ile to ciekawych rzeczy się dzieje w Polsce. Było tego tak dużo że nawet nie potrafię wymienić co robią, ale wszystko brzmiało obiecująco. Premier więc jest to najlepszy i należy wspierać Platformę! 

Lubię oglądać TVN24 Lubię czytać Gazetę Wyborczą Ulubiony redaktor : Tomasz Lis Jestem jak leming, wszyscy moi znajomi głosowali to i ja też na PO.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka