followtech followtech
1061
BLOG

Salon25 wzbogacił się o menu konfiguracyjne

followtech followtech Rozmaitości Obserwuj notkę 51
Wprowadziłem kilka nowości do Salonu25.

Nic wielkiego od strony funkcjonalnej nie przybyło (jestem otwarty na pomysły co by się przydało, choć nic nie obiecuje), ale dodałem menu konfiguracyjne umożliwiające dostosowywanie sobie Salonu25 do własnych preferencji, co otwiera trochę nowych możliwości...

Na razie menu nie jest zbyt bogate - umożliwia skrócenie bądź schowanie niektórych przycisków z górnego menu Salonu25 (były takie głosy w ostatnich dyskusjach) i podgląd/zmianę ustawienia tzw. filtrów salonowych.

Dostęp do menu jest z menu w zakładce "Zarządzaj" lub po kliknięciu czerwonego "Salon25" w stopce strony.

Oprócz tego jest sporo drobnych poprawek, kilka funkcji które na skutek zmian w Salonie-matce zepsuły się, znów działa. Ale mogłem i coś zepsuć, dlatego proszę o sygnały gdyby coś działało źle.

* * *

Dla osób które do tej pory z rozszerzeniem "Salon25" (dla przeglądarki Firefox) nie miały przyjemności - tu jest spis funkcji. Do najistotniejszych funkcji zaliczyłbym:
- powiadamianie o nowych odpowiedziach w obserwowanych notkach
- link umożliwiający przejście bezpośrednio do pierwszego nieprzeczytanego komentarza pod obserwowaną notką
- możliwość podglądu wpisanego komentarza przed jego wysłaniem
- możliwość przełączenia do edycji notki w czystym HTML

Instrukcja instalacji i aktualizacji na stronie projektu.

follow
followtech
O mnie followtech

Blog followa poświęcony nowemu salonowi. Uwaga, na to konto zaglądam b. rzadko, wiadomości proszę mi przesyłać na konto follow

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości