grus88 grus88
83
BLOG

Kampania szeptana

grus88 grus88 Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Marketing szeptany to bardzo stara forma reklamy, która towarzyszy nam od niepamiętnych czasów. Polega ona na stworzeniu osobliwej sytuacji w formie kontaktu konsumenta z przekazem marketingowym. Świetnym przykładem jest tu rozmowa z osobą, która poleca nam jakąś usługę tudzież produkt. Oczywiście nie chodzi w takim przypadku o rozmowę ze sklepikarzem osiedlowym, lecz kimś komu w pełni ufamy, kto zupełnie bezinteresownie podzieli się z nami swoją opinią oraz spostrzeżeniami. Kampania szeptana cieszy się znacznym zainteresowaniem w tych obszarach rynku, które dotyczą naszych gustów lub trendów. Z tego powodu, np. sklepy odzieżowe szukają ludzi wyróżniających się z tłumu stylem życia tudzież modnym strojem. Firma proponująca takiej osobie najnowsze kolekcje liczy na to, iż ubranie będzie właściwie zaprezentowane w pubach, klubach, centrach handlowych albo na ulicach. Przy korzystania z marketingu szeptanego powinniśmy pamiętać o paru najistotniejszych kwestiach. Przedstawiamy sekrety marketingu on-line Pierwsze primo, jest on kierowany zwłaszcza do nowych klientów, którzy wcześniej nie zdołali poznać naszej firmy. Po drugie, marketing szeptany to broń działająca dwustronnie. Słynne powiedzenie handlowców mówi: zadowolony klient powie przyjacielowi, niezadowolony powie dziesięciu. Należy zadbać o kampanię w należyty sposób, albowiem może ona obrócić się oraz działać na naszą niekorzyść. Pantoflowa poczta może diametralnie zaszkodzić każdej korporacji, zatem powinno się być czujnym oraz ostrożnym na każdym etapie realizowania kampanii szeptanej.
grus88
O mnie grus88

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości