Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska
18
BLOG

* * *

Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska Literatura Obserwuj temat Obserwuj notkę 1


zaplątałam się w losie
optymizm diabli wzięli
czas mi smutek rozproszył
uwalniając nadzieję 

zrywam kwiaty wiosenne
perły życia w miłości
zanurzona w bezsenność
w imię zdechłej ciemności 

gdy przyspieszam mój bolid
na zakrętach znaczenia
naga dusza mnie boli
w procesach przeistoczenia
......................................................... 

czas spowolnił zamiary
zbieram scenki do pary
i unikam cierpienia 

w tej idylli tragicznej
staję się histeryczna
gubię sensy istnienia 

więc spowalniam swą duszę
kiedyś przydać się muszę
w uczuć ciepłych rozkwicie 

zatrzymuję myślenie
i uwalniam znaczenie
z iluzją walczę o życie

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: pstheory.org oraz do mailowego kontaktu: panstructuraltheory@gmail.com. Dodam, że wszelkie teksty na moim blogu są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura