jakub.s jakub.s
389
BLOG

Redaktor Pawlicki odpowiada w Realu24 ministrowi Szumowskiemu. Warto posłuchać

jakub.s jakub.s Społeczeństwo Obserwuj notkę 16

Fałszywa Pandemia?

Z tego co zapowiadali na początku Pandemii NIC się nie potwierdziło


"Szedłem przez Warszawę i byłem jedynym, który nie miał maseczki"

"Nie ma w tej chwili obowiązku dla wszystkich noszenia maseczek - chciałem to komuś wytłumaczyć, ale nikt mi nie kazał założyć tej maski i nie miałem okazji"

"Dziennikarze nie odróżniają zakażenia od zainfekowania"

"Powstrzymajcie ministra Szumowskiego"

https://wrealu24.tv/film/szumowski-atakuje-dziennikarza-sieci-czy-mamy-falszywa-pandemie-m-pawlicki-wrealu


  1. Warto posłuchać...
  2. Warto zorganizować debatę w publicznych mediach. Czy to jeszcze jest możliwe?
  3. Co z konsekwencjami wprowadzonych środków bezpieczeństwa?
  4. Co z odpowiedzialnymi za to co zostało zrobione?


to jest siódmy artykuł Pana Pawlickiego

  1. Czy świat zwariował?
  2. Raport z oblężonego miasta?

ale co z tych artykułów wynika?

"Nie zamykajmy się w bańkach"...apeluje Pan Redaktor Pawlicki.


posłuchajcie wywiadu.... jest nadzieja na wyrwanie się z tego szaleństwa?


jakub.s
O mnie jakub.s

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo