publicysta publicysta
90
BLOG

Gdzie są lubczasopisma?

publicysta publicysta Kultura Obserwuj notkę 2

Abstrahując od innych zmian i niedogodności mam pytanie do Administracji:  gdzie są lubczasopisma?

Jak można do nich dotrzeć?

W końcu sami Szanowni Państwo zapraszaliście w roku 2010 do zakładania LC.

Ja założyłem kilka.

M.in. "Poetry&Paratheatre".


Zmiany na Salonie i ich negatywne efekty na Facebook


Leży mój profil na Facebooku: od 15 lipca opublikowałem tam prawie 100 tekstów z "P&P", *Th'Republic of Poets* i "Kalendarza "P&P"2017".

Będę musiał przepraszać Znajomych w Polsce i na Świecie za zawracanie im głowy od 15 lipca.

Będę musiał też zmienić w razie braku LC na Salonie24.pl, tzw. "Informacje o sobie" w którym dałem linki do LC.

Będę musiał też wykasować wszystkie prawie 100 postów na FB z linkami do lubczasopism.

No i szlag trafił ponad 200 lajków od 15 lipca.

Czy wprowadzający zmiany na Salon24.pl mieli swoje profile na FB, swoje strony tam, blogi?


publicysta
O mnie publicysta

uwielbiam przyrodę, filozofię, sztukę  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura