publicysta publicysta
36
BLOG

XIX Przemyski Festiwal Poetycki "Poetki Galicji" [cz. 1] Program

publicysta publicysta Kultura Obserwuj notkę 0

image


Z  przyjemnością informuję, że zostałem zaproszony na XIX Przemyski Festiwal Poetycki. W tym roku tematem były Poetki Galicji: Zuzanna Ginczanka i Maria Pawlikowska - Jasnorzewska. Jak zawsze głównym punktem programu była 'Noc Poetów' podczas której poeci czytają swoje wiersze. W części 2 pokażę galerię fotografii z festiwalu wraz z opisem poszczególnych zdjęć. Poziom sesji eseistycznej był bardzo wysoki - o czym będę pisał.

Relacja jest spóźniona w sensie kalendarzowym, ale kończę jeszcze wpisywać w plik esej festiwalowy - opublikuję go tutaj w części 3. Więc festiwal nadal trwa. Trwają już przygotowania do jubileuszowej 20 edycji w 2019 roku.

W części 4 podam kilka tez ze spotkania z młodzieżą zespołu szkół zawodowych w Przemyślu. Nie ukrywam, że byłem bardzo ciekawy spotkań z poetami, których jeszcze nie poznałem i nie słyszałem: Anną Piwkowską, Tomaszem Jastrunem, Michałem Zabłockim i Mariuszem Kalandykiem. Nie rozczarowałem się:) 

publicysta
O mnie publicysta

uwielbiam przyrodę, filozofię, sztukę  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura