slej slej
485
BLOG

Teoria przestrzeni przerosła Polaków

slej slej Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 17

Mimo że wysłałem swoją prezentacje do wydziałów fizyki na 14 polskich uczelniach i mimo prowokacji uczestników tego forum, po dwóch tygodniach nikt nie potrafi wykrztusić nawet najmniejszego argumentu za lub przeciw moim teorią. Jestem zniesmaczony. Gdy zachodni naukowcy wysuwają fantastyczne teorie to każdy Polak ma o niej opinie zgodnie z zasadą gdzie Polaków czterech tam pięć zdań. Świetnie interpretują cudze schematy mają świetne swoje interpretacje. Problem w tym że tylko ten pomysł jest dobry i słuszny który sam wymyślił. Indywidualnie są najlepsi ale drużyny w których grają zawsze przegrywają.

Ponieważ moje pomysły nie pasują do obecnych interpretacji a nikt nie potrafi im zaprzeczyć najlepiej udać że mnie nie ma. Tak się boi że jakiś pajac zacznie go wyśmiewać że chowa głowę w piasek. Skomentuje to w trzech słowach: tchórzostwo, tchórzostwo i jeszcze raz tchórzostwo.

Jeżeli jakiś tam Jonh Mckfak z USA za pięć lat opublikuje prace pod tytułem „Elektron jest odpychany przez proton” zapewne każdy Polak będzie miał mnóstwo do powiedzenia na ten temat. Mi pozostanie cytowanie Wyspiańskiego „miałeś chamie złoty róg...”

Ponieważ nie możemy zobaczyć świata atomu pozostaje nam tylko gdybanie. Polega to na tym że powstaje tysiące teorii które następnie się bada a następnie przyjmuje się te argumenty które są słuszne a błędne się odrzuca. Musi powstać miliony błędnych teorii by powstała jedna prawdziwa.

Czy mój pomysł że silne oddziaływanie jądrowe które przyciąga proton może jednocześnie odpychać elektron jest naprawdę bardziej niemożliwe niż zaginanie czasoprzestrzeni czy podróż w czasie?

Palenie mnie na stosie za herezje chyba już miną, myślę że teraz jest druga faza szoku. Ponieważ każdy który posiada jakąś wiedzę na temat cząsteczek milczy mam nadzieje że nie popełnił harakiri ponieważ Jego dotychczasowa wiedza jest oparta na błędnych założeniach. A ma na tyle oleju w głowie i próbuje stworzyć nowe modele matematyczne.

Proponuje zacząć od nowa. Jeżeli mnie wyśmiewałeś to trudno nie mam do ciebie urazu. Jeżeli masz pytanie pytaj i nie przejmuj się frustratami biorę ich na siebie. Teorie to se może wymyślić każdy ale żeby ją udowodnić lub obalić to już trzeba ludzi z wieloletnim doświadczeniem. Ja nie mam możliwości sprawdzić tej teorii, potrzebuje pomocy. Narodzie powstań i stwórz swą własną interpretacje. Czy będzie ona lepsza od obecnych nie wiem, to się okaże, nie przejmuje się tym teraz. Z ofiary losu która musi czekać co napisze zachód stań się drapieżnikiem. Niech oni przyjeżdżają do nas. Jeżeli twój pomysł okaże się chybiony to się nie przejmuj przynajmniej będziemy wiedzieć że jest to ślepa uliczka. Takich rzeczy nie robi się w pojedynkę tu trzeba drużyny.

Aktualny link do mojej prezentacji

http://wikisend.com/download/430522/przestrzen.odp

Pozdrawiam

slej
O mnie slej

Wiem że nic nie wiem a to już coś

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie