PHK1 PHK1
460
BLOG

KISZCZAK-Bohater 20wieku z Polski

PHK1 PHK1 Polityka Obserwuj notkę 6

Obejrzałem w necie kilkunastominutowy film zrobiony z inspiracji TVN24 z małżeństwem Kiszczaków.

 

Jestem strzępem człowieka

Tak jak słynne "cała prawda całą dobę" tak i ten film z cyklu "czarno na białym " jest mało przekonywującym filmem  kim naprawdę był ten generał w aparacie represji PRLu.

Młodego dziennikarza wypuszczono na Mazury w okolice NIdzicy bo tam nasz biedny i sterany wtedy 85letni genarał odbudowywał spaloną daczę.

Ten film warto zobaczyć by wyrobić sobie własne zdanie i o dziennikarzu z jego pytaniami a może powycinano mu wiekszość pytań i odpowiedzi generała.My natomiast mamy zobaczyć schorowanego człowieka i po prostu "odpieprzyć się od generała"

Mnie ten film zbulwersował i czuję się zażenowany i zniesmaczony co mowi Kiszczak i jego żona.

http://www.tvn24.pl/gen-kiszczak-dla-tvn24-jestem-strzepem-czlowieka,333534,s.html

 

 

 
PHK1
O mnie PHK1

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka