YJK YJK
292
BLOG

Wszystkie zwierzęta są sobie równe, ale niektóre są równiejsze od innych.

YJK YJK Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 6
  • All animals are equal. But some animals are more equal than others.

Wszystkie zwierzęta są sobie równe, ale niektóre są równiejsze od innych.

Kancelaria  niezłomnego bezkregowca odmówiła rozpatrywania prośby o ułaskawienie argumentując że WYROK NIE JEST PRAWOMOCNY.

Jakoś przy ułaskawieniu kolesia Kaminskiego, to nie było żadną przeszkodą... nawet w związku z tą machlojką specjalnie zmienono text na stronie pana prezydenta coby przystawal do nowej rzeczywistości. Co prawda, zrobiono to już  po fakcje, no ale dzieciaki się starały. Ciekawe czy i tym razem też zmienili tę stronke stronę na to co było poprzednio.

Stary tekst:

 

Wszystkie zwierzęta są sobie równe, ale niektóre są równiejsze od innych.

Nowy, lepszy text:

 

Wszystkie zwierzęta są sobie równe, ale niektóre są równiejsze od innych.

Wiecej na :

http://natemat.pl/183317,prawo-laski-tylko-dla-wyrokow-prawomocnych-kaminski-takiego-nie-ma

 

Mam nadzię że to wszysko okaże się nieprawdą.

YJK
O mnie YJK

"Kiedy przyszli po Żydów, nie protestowałem, nie byłem przecież Żydem, kiedy przyszli po komunistów, nie protestowałem, nie byłem przecież komunistą, kiedy przyszli po socjaldemokratów, nie protestowałem, nie byłem przecież socjaldemokratą, kiedy przyszli po związkowców, nie protestowałem, nie byłem przecież związkowcem, kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestował, nikogo już nie było". pastor Martin Niemöller w obozie w Dachau

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka