YJK YJK
383
BLOG

Kolejna durnota EU?

YJK YJK Społeczeństwo Obserwuj notkę 11

 

Przy obecnym tempie zmian i kolejnych reformach szkolnictwa, w niedługim czasie tak poprawimy edukacje młodych ludzi że każdy z nich po skończeniu liceum będzie w stanie zaprogramować video. Wreszcie skończą się te okropne, mrugające arabskie cyfry 12:00 w polskich, patriotycznych, narodowych domach.

YJK
O mnie YJK

"Kiedy przyszli po Żydów, nie protestowałem, nie byłem przecież Żydem, kiedy przyszli po komunistów, nie protestowałem, nie byłem przecież komunistą, kiedy przyszli po socjaldemokratów, nie protestowałem, nie byłem przecież socjaldemokratą, kiedy przyszli po związkowców, nie protestowałem, nie byłem przecież związkowcem, kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestował, nikogo już nie było". pastor Martin Niemöller w obozie w Dachau

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo