Radecki Radecki
194
BLOG

HTTP Error 403.14 - Forbidden

Radecki Radecki Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

Taki komunikat uzyskałem, gdy próbowałem się dostać na stronę

 -> https://lp3.polskieradio.pl/

To jest komunikat o prymitywnym błędzie (błąd w pliku konfiguracyjnym serwera)
Na 100% przyczyną awarii jest wprowadzenie błędu w pliku konfiguracyjnym.

Pytania ważne są.

Dwa: "czyje to działanie było" i "w jakim celu"?


Możliwości:
0 - awaria (błąd ludzki)
1 - administrator strony NA polecenie przełożonych
2 - administrator strony WBREW poleceniom przełożonych
3 - sam przełożony (nieudolnie) bo wszyscy informatycy odmówili
4 - haker z zewnątrz

... są jeszcze inne możliwości, które mi przez czachę nie przeleciały jeszcze, ale... trochę się dziwię, że WSZYSCY mają to w d...e.


Edit: Gdy zaczynałem pisać tę notkę (2020-05-16 21:20) błąd był inny - "IIS 8.5 Detailed Error - 500.19 - Internal Server Error", co jednoznacznie wskazywało na błąd pliku konfiguracyjnego, obecny wskazuje na coś innego, ale nadal to są błędy konfiguracji serwera, bardzo łatwe do usunięcia.

Radecki
O mnie Radecki

W zakresie odpowiednio szeroko pojętej normy wszyscy jesteśmy normalni. Nawet ja.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura