Radecki Radecki
84
BLOG

Włościanie vs JWP

Radecki Radecki Socjologia Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Atak PiS-u na Donalda Tuska wydaje się idiotyczny, absurdalny, i po prostu kompletnie irracjonalny.

Nic więc dziwnego, że każdy obserwator sceny politycznej próbuje znaleźć jakieś sensowne tegoż wytłumaczenie.

Próbowałem i ja. No i znalazłem. Tak stare i tek beznadziejnie durne, że aż żal.

To jest konflikt JWP i Włościan.

Serio.

Wałęsa - włościanin.

Tusk - włościanin.

Kaczyński - JWP.

Syriusz-Wolski - JWP.

Jak to można podsumowac?

Chyba tylko cytatem z "Kajka i Kokosza":

- wara kmieciom od karczmy, gdy Rycerze ucztują!

Ale na następnym obrazku jest wielce koncyliacyjne:

- hej, Kmiecie, jakoś się pomieścimy.

i cd...

Radecki
O mnie Radecki

W zakresie odpowiednio szeroko pojętej normy wszyscy jesteśmy normalni. Nawet ja.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo