Ras Fufu- Lew Salonowy Ras Fufu- Lew Salonowy
773
BLOG

Wg mnie Polska zmieniła ustrój na reżim hybrydowy

Ras Fufu- Lew Salonowy Ras Fufu- Lew Salonowy Rząd Obserwuj temat Obserwuj notkę 9

Wątpliwy prezent na święta to zmiana ustroju. Piotr Piętak pytał, jakimżto ustrojem rządzi się obecnie Polska, po zakończeniu się w ostatnich dniach ustroju demokracji - jak on to nazwał- liberalnej, ale ja bym ją nazwał: demokracją wadliwą.
Spieszę donieść: wg tego co mnie uczono, staliśmy się reżimem hybrydowym. To taki specyficzny ustrój w którym łączą się elementy autorytaryzmu i demokracji. Powrót do poprzedniego ustroju zajmie wg mnie wiele lat, może nawet kilka dekad.
To wszystko, co mam do powiedzenia.

Lubię operę i prowadzę witrynę Radiotelewizja.pl Radiotelewizja Promote your Page too

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka