Harcownik Harcownik
182
BLOG

A co ty wiesz o gotowaniu?

Harcownik Harcownik Socjologia Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Dzisiaj, w związku z głośną nominacją pojawiły się głosy "kulturalnych inaczej”, że pewna pani, która objęła stanowisko wygląda, jak kucharka. Tak się akurat składa, że pani ta, objęła to stanowisko po innej pani, która w pożegnalnym wywiadzie dla mediów stwierdziła wprost cyt.: "Nie jestem fighterem. Właściwie to jestem kucharką, bo bardzo lubię gotować. Ale stało się inaczej i trzeba było inaczej reagować".

Teraz, to już nikt chyba nie ma żadnych, nawet najmniejszych wątpliwości, zwolennikami jakiej partii są "kulturalni inaczej".  To banda agresywnych trolli, która niestety bezkarnie zagnieździła się także na Salonie24 a administracja udaje, że nie widzi tego ostentacyjnego łamania zasad i regulaminu.

Zostawmy "kulturalnych inaczej", którzy agresywnie manifestując swoją bezsilność i frustrację są po prostu śmieszni. Budzą jedynie litość i zażenowanie.

Wróćmy do weselszych rzeczy.

Sam jestem kucharzem na własny użytek. Właśnie przygotowuję do obiadu buraczki z cebulką.

Dla wszystkich miłośników kuchni mam jednak prawdziwą petardę!

Proszę obejrzeć do końca, bo takiej sztuki kulinarnej, to jestem przekonany, że długo, oj bardzo długo nie zobaczycie, a co najważniejsze nie zapomnicie.

Obok tego filmu po prostu nie da się przejść obojętnie z kamienną twarzą Buster Keaton’a.



Harcownik
O mnie Harcownik

Grafika z akcji #GermanDeathCamps. fot. Tomasz Przechlewski / CC 2.0 Akcja SEAWOLF - konkretny wymiar pamięci.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo