Harcownik Harcownik
929
BLOG

Demokratyczna Opozycja pokazuje buty Trzaskowskiego....

Harcownik Harcownik PO Obserwuj temat Obserwuj notkę 11

Nie mogę tam komentować, bo to taka demokratyczna opozycja, która blokuje wszystkie zdania krytyczne!!!!

Dlatego robię to tutaj:
Moje buty.... Mówi Trzaskowski.

Litości....


Co za idiota nakręcił film, w którym, kandydat nie ma Polakom nic wartościowego powiedzenia? Nic o urzędzie Prezydenta RP, jest tylko reklama pajaca i jego butów itp. Można pomyśleć, że jest to ukryte lokowanie różnych produktów. Bo kogo normalnego interesuje, jak wyglądają buty Trzaskowskiego, w dodatku takie, w których na co dzień nie chodzi?

Czego tam nie ma?

A no nie ma informacji, że pełni nieudolnie urząd Prezydenta Warszawy. Nic mu nie wychodzi chyba, że bokiem.
Wiele obiecywał zanim objął to stanowisko i skończyło się w zdecydowanej większości na tych pustych obietnicach, ale dzięki temu może obiecać po raz drugi to samo. Dwa razy obiecać, to, jak raz spełnić - śmiał się kolega partyjny Trzaskowskiego, przy posiłku spożywanym na koszt podatników.  Jeszcze przy tym grymasił na temat wina.

W filmie powinny być pokazane sceny, z których dowiedzielibyśmy się, co zrobił Trzaskowski dla obywateli, a nie dla siebie.

Na przykład:

- Oto moje palety wypoczynkowe. Kosztowały podatników okrągła sumkę. Klasyczna słomiana (paletowa) inwestycja.

- Oto zimowa plaża niedaleko punktu zrzutu śmierdzących ścieków z oczyszczalni, która uległa awarii.
Nie potrafiłem dopilnować, nie potrafiłem zatamować, nie wiem co dalej i kiedy to się skończy (obiecuję jednak, że podobnie zadbam Wasze interesy).

- Oto jak moi ludzie likwidują tę samą plaże niedaleko rury spuszczającej ścieki. O tam płynie prezerwatywa, bo musicie wiedzieć, że popieram LGBT. I mażę, aby udzielić małżeństwa parze homoseksualnej.

- Oto jak z budżetu miasta wypłacam kasę za te bezsensowne działania z plażą (budowę i likwidację).

- Oto moi współpracownicy - o ta pani to współpracownik z tradycjami - pracowała w UB a teraz zajmuje się bezpieczeństwem w Stolicy.

- Oto przedszkole, które miało być darmowe, ale nie jest bo wolałem podjechać do mojego teścia na daczę.

- Oto zadymiarze z Antify, którym finansuje szkolenia z pieniędzy podatników.

- Oto bezdomny, pozostawiony sam sobie, bez odszkodowania za mieszkanie, z którego został wyrzucony, - Sio stąd dziadu, nie psuj mojego uśmiechniętego wizerunku! Przypomnijcie mi, że muszę napisać więcej odwołań od decyzji sejmowej komisji reprywatyzacyjnej!

Itd. itp...

Harcownik
O mnie Harcownik

Grafika z akcji #GermanDeathCamps. fot. Tomasz Przechlewski / CC 2.0 Akcja SEAWOLF - konkretny wymiar pamięci.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka