Harcownik Harcownik
371
BLOG

Trojany na salononie24???

Harcownik Harcownik Technologie Obserwuj notkę 14


Od wczoraj zmagam się z kompem z oczyszczeniem go z wirusów. Stało to się w czasie kiedy przeglądałem salon24. Jednak miałem otwarte także inne strony www, więc nie skojarzyłem tego od razu. Zainstalowałem kilka dodatkowych programów i całą noc skanowałem tymi programami kompa.

Dzisiaj  udało mi się oczyścić komputer, ale kiedy wszedłem w zakładkę ustawienia w salonie24, to  wyświetla mi się komunikat zapory Malwarebytes o tym, że zablokowany został trojan (domena tiny.pl) adres IP 91.205.73.154

Sprawdziłem kilka zrazy za każdym razem ten sam komunikat o zablokowaniu trojana na stronie 'ustawienia' konta salonu24.

Czy admini mogą mi to wyjaśnić?





Harcownik
O mnie Harcownik

Grafika z akcji #GermanDeathCamps. fot. Tomasz Przechlewski / CC 2.0 Akcja SEAWOLF - konkretny wymiar pamięci.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie