rk1 rk1
384
BLOG

zbrodnia i kara

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 32


Ja:
- Tak, przyznaję się. Byłem na melinie u tego niezawislego bałwana, robilem sobie jaja z Noracha, dokuczałem fałszywcowi Alpejskiemu, wraz z wnusiem Elvisem rzuciliśmy pawia, widząc co tam sie dzieje.

Wysoki sond:
- Za te zbrodnie, za karmienie niezawisłego trola, za polimeryzowanie z propagandystą alpejskim, za zaczepianie nieszczęśnika Noraszka, skazuje was erek na odcięcie od salona na 20 dni.

Ja:
- O matko bosko, no to mnie Sond  prz... walnoł jako ten piorun z jasnego nieba!
No bo wysoki sondzie mnie się pomyliło, bo ja byłem pijany (dowód nr 4: flaszka po wyborowej), no i jak zobaczylem tych dwóch kokietujących sie obrzydliwców to normalnie nie wytrzymiełem. Poza tym wnusia-papusia mnie sie zrobilo szkoda, bo ja aktywista TOnZ i TPD jezdem. Przeca na trzeźwo trola obrzydliwego bym nie karmił, alpejskiego nawet patykiem bym nie tknął.. a fe, a w życiu, proszę Wysokiego!  


Wysoki sond:
- Co wy mnie tu erek tego-i-owego!  zbrodnia była to musi być i kara.
.. wyrok jest nieodwołalny. Niezawisly i zapadnięty, acz w zawieszeniu*.
Ićcie erek i wincej nie grzeście.

*w zawieszeniu do końca listopada roku popieprzonego 2020.
w grudniu sie zatrze, zamaże czy cuś tam :) 

Ja:
- Całuje ronczki Wysokiego i solennie obiecuje że to się jusz wincej nie powtorzy. nigdy!
Że w melinie niezawisłego pajaca moja noga nie postanie, że wincej bzdur propagandysty
alpejskiego komentować nie bendem.

Tak mi dopomóż Bogna. I bidok Noraszek tysz.





pan Kazimierz, mieszkaniec kamienicy niezawislego, nawiedzanej przez pieruny, alpejskiego i noracha




-



rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka