rk1 rk1
375
BLOG

Czy arystokracja dziennikarstwa podejmie rękawicę?

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 22



Sprawa sprzed kilku dni.
Czekałem z notką na tego drugiego jutubka.
Ostatnia notka przed Świętami.




Oczywiście wszyscy wiedzą, kto jest arystokracją dziennikarstwa.

A jeśliby nie wiedzieli (ostatnio dużo młodzieży na s24,
to chyba te durnowate zalążki Niezawisłego),
to podpowiedź jest tutaj:



[dla zalążków - ten młodszy to redLis, a ten starszy to generał Jaruzelski. reszta w wiki]


jak widać Arystokracja Dziennikarska nam się trochę speszyła (eufemizm)
zdobyciem Zaszczytnego Tytułu, ale dała radę. Dzielna Lis. 




Jaka jest ta Arystokracja obecnie wszyscy widzą,
nawet Spadkobierczyni Rozdającego Tytuły..

No i się przelało.. 

nawet Towarzyszka Panienka
nie zdzierżyła deMOkratycznego prostaka i rzuciła rękawicę:






Jak obstawiacie:  Arystokracja Dziennikarstwa podejmie rękawicę?


piszcie :)






..bo gdybyście chcieli znać moją opinie, to by nie spojlerować
powiem tylko, ze co raz bardziej lubię tę Radną mojego miasta,
(i podobnie taką drugą Lwicę Lewicy. Zaś Ogórka nie trawię).




A teraz czas na ważniejsze sprawy. Jeśli mnie nie trafi to-i-owo, wrócę po Świętach. pa :)





PS komentarze deMOkratycznych gamoni, że to oczywiste iż antykomunistyczny,
hiperturbodeMokratyczny red Lis nie będzie gadał z pisosko komunistko
będę nagradzał zielonymi łapkami. Bo słowami nie da się mego
zachwytu na inteligencją totalnych deMOkratycznych oddać :)  





-





rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka