rk1 rk1
996
BLOG

Spowiedź dwóch ratowników

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 87


Spowiedź Sumlinskiego przeleciała chyba przez 10 konfo-blogów..

Konfiani zachwyceni: łykają totalny bzdet bez popitki i cieszą się jak dzieci:

a fe, a fe jakie to brzytkie! hurra. jakie to odrażające..
po prostu pycha! bierzcie i oburzajcie się!

 

Z tej spowiedzi wynika, że cirka pół miliona ludzi w Polsce:
lekarzy, pielegniarek, ratownikow itd jest w zbrodniczej zmowie

- wszyscy tworzą wielką fikcje mordując kogo tylko się da
by troche wiecej zarobić. takie hitlersyny, mengele-doktory..
i żaden z tych setek tysięcy morderców nawet słowem
nikomu, żadnej rodzinie ani znajomym nie piśnie..

Tylko przynosi te kase, te fukty, prezenty
w rekach ociekających krwią niewinnych.


A wszystko to im załatwił Niedzielski z Morawieckim i Kaczyńskim.


I tylko jeden sprawiedliwy/skruszony ratownik się znalazł..
i pobiegł wyspowiadać sie. Przypadkowo akurat do Sumlinskiego..

Jutubek ze spowiedzi przenosi wstrząśniętych na strone firmy Sumlińskiego.
- a tam akurat jest promocja na liczne książki o prawdach i sprawach ważnych..






Spowiedź Sumlińskiego na konfiarskich blogach,
oddanych temu i owemu.

A tu, na blogu reżimowego propagandysty, wypowiedz
dwóch prawdziwych ratowników medycznych.


Wrzucam bez dalszych, zbędnych komentarzy:




1.

Siedzę w tym bałaganie od samego początku - od pierwszego dnia stanu epidemii, razem z koleżankami i kolegami w całym Systemie Ochrony Zdrowia. Jesteśmy świadkami ludzkich dramatów, rodzinnych tragedii, śmierci. Stajemy na rzęsach by przytrzymać po tej stronie rzeki Styks każdego kto do nas trafi.

A filmy takie jak ten, wrzucony ostatnio przez redaktora Sumlińskiego jest zwykłym splunięciem w twarz. Nam wszystkim - medykom i pacjentom. Zapraszam na 7 minut komentarza. Z góry przepraszam wszystkich wrażliwców za język płynący prosto z serca, ale ja już kurwa nie mam siły być opluwanym przez byle pachołka czy internetowego trolla i udawać że pada deszcz.







2.

http://pressmania.pl/karol-baczkowski-komentuje-spowiedz-ratownika-chcesz-poznac-prawde/


image


Karol Bączkowski komentuje „Spowiedź Ratownika”. Chcesz poznać prawdę?

Jestem ratownikiem medycznym z 13 letnim stażem. Nie zakrywam twarzy. Zawsze mówię prawdę. Wirus istnieje. Czy u mnie jest strach? Już nie. Czy w TV mówią bzdury? Często tak. Ilość łóżek zajętych to prawda. Nie ma pustych szpitali. Chyba, że trwa akurat dezynfekcja a personel choruje. Zachorowania są wszędzie niedoszacowane.

Stosowałem różne testy, różnych firm. Nie widzę fałszerstwa. Robiliśmy porównania całych paczek różnych producentów. Jeden pacjent, dwa różne testy i nie ma różnicy w wynikach.

Stosowanie soli fiz. to przestępstwo. Zawsze mam bufor. Nie wolno fałszować wyników i zawozić pacjenta zdrowego do chorych.

Test zawsze przeprowadza się używając bufora, który jest w zestawie. Nigdy nie zabrakło mi płynu buforowego, leje się po 5 kropli do każdej probówki. Jeśli by mi się zdarzyło, że skończył się płyn to otwieram nową paczkę testów i mam nowy płyn, do tej pory nigdy nam go nie zabrakło.

Mieliśmy różne rodzaje testów i nie zauważyłem jakiś patologicznych sytuacji. Co do soli fizjologicznej to nie wpadłbym na to, że można jej używać jako zamiennika. Nie wolno czegoś takiego robić to nie zostało stworzone do soli fizjologicznej. Nie wiemy jak sól fizjologiczna działa na test, może to jest normalne działanie, że wychodzą dwa paski. Sól nie służy do wykonania badania tak jak każdy inny płyn.

Nie miałem pacjenta bez objawów z dodatnim testem na Covid-19. Nigdy.

Nie chorowałem i wielu innych medyków również. Na ekipie mamy 12 osób, chorowały 4.

Nigdy nie zawiozę zdrowego pacjenta do chorych. Bez jaj.

Materiał genetyczny to nie to samo co materiał biologiczny.

Czy zarabiamy x2?

TAK. To normalne zachowanie rynkowe. Namów ludzi do niewolniczej pracy za podstawowe wynagrodzenie. Tak działa wolny rynek.

Czy zabijamy ludzi?

JA NIE. A Pan ratownik, jak tak pracuje to pewnie tak.

Dezynfekcja trwa 2 h?

Tak po każdym dodatnim pacjencie.

Czy rozszczelniam kombinezon?

Nigdy.

Czy jest gorąco?

Jak cholera!

Czy jest ciężko.

Jak cholera!

Czy widziałem niewyjaśnione zgony?

Tak, widzę je od 13 lat.

Po szczepieniu nie widzę zdenerwowania, stresu ani innych patologicznych objawów. Objawy poszczepienne to norma. Jestem zaszczepiony i cała moja ekipa też. Nie znam sytuacji zgonu po szczepieniu.

Nie widziałem pustych szpitali.

Nie chorowałem.

To, że gdzieś jest patologia nie znaczy, że tak jest wszędzie.

Pokazuje twarz i nazwisko. Jestem z Gdańska. Zapraszam pokaże jak jest.

Resumując, to nie jest normalna praca. Normalna była przed wirusem.

Ludzie odchodzą i nie chcą pracować, to nie ma innego sposobu jak zapłacić więcej, tak się dzieje w sektorze prywatnym, a więc nie jest dla mnie niczym dziwnym, że dzieje się to w państwowym teraz pierwszy raz.

Dyspozytorzy medyczni również otrzymują dodatek.

Zgoda w tym zawodzie trzeba mieć kręgosłup moralny. Osobiście wolę zarabiać o połowę mniej i pracować w normalnych warunkach. Nie słyszałem takiego hasła przewodniego epidemio trwaj.


Autor: mgr rat. med. Karol Bączkowski
Polski ratownik medyczny, czynny w zawodzie od ponad 12 lat (w myśl ustawy). Pracuje w Systemie Ratownictwa Medycznego w Gdańskiej Stacji Pogotowie Ratunkowego. ...


-


rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka