rk1 rk1
769
BLOG

06.06.2021 - the end is near

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 88


Już wiem jak jestem nazywamy. Nazywany jestem covidiotą.
Przykre, ale już przywykłem i nie róbmy z tego zagadnienia.


Jako covidiota szczerze ucieszyłem się, że 15maja 
rozstanę się z maseczką na dworze. bo liczba zakażeń maleje,
bo cieplej, bo słoneczko, bo niewirusowa pora, bo szczepionki itd.


Ucieszyłem się, bo wbrew pozorom, mimo ze rozumiem powody
dla których należy nosić maseczkę (w sumie proste: epidemia, DDM itd).
- to nie przepadam za nią. serio.



No i tak się ucieszyłem, a tu czytam, że na krótko,
że w czerwcu znowu wracamy do maseczek:

==  Łaskawcy zezwalają na zdjęcie masek na dworze w dniach 15. maja - 6 czerwca. ==

No takie mnie mignęło, w paru miejscach:

Cytat wyżej mignął u @Bereta, ale zapytać strach..



Więc tak se tu rzucę w eter:

1. dlaczego 6 czerwca mają wrócić maseczki?

2. skąd to wiadomo?


może ktoś wie i się podzieli..


w necie mignęło coś o czwartej fali - ale ta miała/ma nadejść w kwietniu/wrześniu.
nic o czerwcu.. skąd ten 06.06.2021?






Ta informacja ma jeden pozytywny, ostatnio rzadko spotykany walor:
precyzyjnie zdefiniowany moment i sposób weryfikacji.



image



-






-






rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka