rk1 rk1
790
BLOG

Salon24 jest jak PiS

rk1 rk1 Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 92



Kolejne bloger odchodzi. Ponieważ sam odchodziłem już dwa razy,
czuję się niezmiernie kompetentny w temacie.

A więc odchodzi się łatwo. A jeszcze łatwiej wraca.


Salon rozczarowuje, z dnia na dzień jest co raz bardziej do dupy. jak PiS.


W ramach odchodzenia za pierwszym razem z Salonu
(przy okazji dymu z logowaniem z FB, ale tez z powodu
wielu innych zaszłości adminowych: głownie wystrzeliwania
w kosmos komentarzy i notek) trafiłem na NaszSalon,
portal PolskimTekstem stworzony wielkim wysiłkiem przez Nohooda,
początkowo, w zamyśle mający być konsorcjum korespondujących
blogow prywatnych zakładanych indywidualnie  w wordpressie.
(do dziś czapka z głowy przed Tobą, Nohoodzie)
Niektórzy (w tym nieskromnie dodam: ja także)
szczerze zaangażowali się w ten projekt.


To było jak przeniesienie sympatii politycznych z PiS na konfe.


I sie rozczarowałem. I poszłem stamtąd. Wróciłem tutaj.


Chwile potem konfa (Wawele&Co) już całkowicie przejęła PT
i go w brawurowy sposób zarżnęła. A potem zostawiła trupa
i wróciła na Salon24.




I tu pochwalę salon24 (po to jest ta notka).

Salon jest jak PiS. jest kiepski. i robi się co raz gorszy.
Ale nic lepszego nie ma. Dla osób blogujących
nic lepszego nie znajduję na polskim rynku portalowym.


I tu podziękowania dla nowej Bogny, że te blogerskie sieroty
po starożytnym, mitycznym salonie znajdują tu nadal przytulisko.
kiepskie, marne. ale jest. lepszego nie ma.



W sumie wypisuje oczywistości.

To teraz przejdźmy do rzeczy ważnych, istotnych.
Otóż czołowy troll salonowy ogłosił, że będzie banować trolli.
Salon zamarł w wyczekiwaniu na samozbanowanie pajaca.
to będzie piękne samobójstwo przez samozagłodzenie.


nie, nie będzie. żartowałem :))
trolle tak nie umieją.





PS. Troll to nie obelga. to definicja:

https://www.salon24.pl/u/rk1/944431,trolling-na-s24

pajac ją spełnia z nadmiarem.



-







rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości