rk1 rk1
481
BLOG

chodzi o dziurkę?

rk1 rk1 Technologie Obserwuj notkę 22


" Wiem z kilku źródeł, że część personelu medycznego szczepi się "na papierze".
Podejrzewam, że część (bardziej kumata) być może solą fizjologiczną."

zapodał @Piko.



może tak być.

w źródła też nie wnikam, ani ich nie kwestionuje.
Na pewno są wiarygodne i starannie sprawdzone.
jak Piko coś wrzuci na salona, to nie ma przebacz!



Intryguje mnie jeno,  po co co-bardziej-kumaci
wstrzykiwali sobie te sól fizjologiczną?



chodziło o to, by mieć dowodową dziurkę po szprycy?

by stan igiełek, strzykawek i plasterków się zgadzał, jakby-co?

a może, ci co bardziej kumaci robili sobie foty i krótkie filmiki
z intymnego zabiegu, by jakby-co mieć materiał dowodowy?


personel medyczny jest taki przewidujący, taki przebiegły..


o kurdej Szatan! a ja sobie szczepo-selfika nie zrobiłem.
jakby dojszło co-do-czego mam przewalone!
dziurki też nie widać :(






@Admin: notka do działu "technologie". bezwzględnie!


-

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie