rk1 rk1
508
BLOG

Dość! (54%, 24%)

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 29

zabraliście mi lasy, nic nie mówiłem. nie byłem przecież leśniczym
zabraliście mi gimnazja, nic nie mówiłem, nie byłem przecież  gimbusem



By nie zbankrutować, po Świętach
zaklejam dwa palniki w kuchence
i wykręcam co czwartą żarówkę.


Dam radę.



Ale czara goryczy się przelała i mówię: DOŚĆ!


Zawsze byłem wyborcą PiSu, ale za dużo tego. DOŚĆ!


W najbliższych wyborach zagłosuję przeciwko PiSowi.

tylko jeszcze nie wiem na kogo.


Która partia spowoduje, że będę mógł znowu

wkręcić te żarówki i używać cztery palniki:

PO, Konfa, PSL, czy któraś z lewic?


..albo chociaż obieca, że będę mógł.




Która?


Pomożecie?



-




rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka