rk1 rk1
2606
BLOG

a Wy? co mieliście na studiach?

rk1 rk1 Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 99



Na studiach miałam logistykę, więc potrafię myśleć logicznie

- Monika Olejnik.


tadam!


Monika studiowała zootechnikę w SGGW.
Ukończyła również dziennikarskie studia
podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim.




- Na studiach miałam logistykę, więc potrafię myśleć logicznie.

i wstrząs!

wstrząs i pyk - oderwały się od ścianek wiadomych naczyń 
płytki cholesterolu i przypomniały się ludziskom
piękne studenckie lata.

twitter:


- Ja miałam na studiach radiologię, wiec znam się na radiach


- Ja miałem na studiach statystykę, więc zaliczałem statystki


- Na studiach miałem analizę, wiec znam się na lizaniu anala


- Ja miałam na studiach mechanikę, więc znam się na mchach.
ale na porostach się nie znam, bo nie zaliczyłam porystyki


- Ja miałam na studiach historię i wiem jak histeryzować

...




a Wy?

mieliście coś na studiach na czym się znacie,
czegoś się naumieliście, czy to zmarnowane lata?





tagi: edukacja, instytut pamięci narodowej, cholesterol



-


rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości