rk1 rk1
406
BLOG

Ten marsz prawie otworzył mi oczy..

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 15
(pomożecie?)


image







Ten marsz prawie otworzył mi oczy..

Ten marsz. Nie ten zdradzieckich pisofcuff w Warszawie.
Ten marsz Prawdziwych Polaków we Wrocławiu.

Kumpel Sokołowskiej i Międlara prawie wszystko mi wyjaśnił:

https://twitter.com/Antyfoliarz666/status/1591171138821890048





A więc to będzie tak.

Do upadłej Ukrainy przeprowadzą się eskimosy,
bo one lubieją mieć śmiertelnego wroga przy granicy.
Mają tu spore doświadczenie. I już rwą się by z niego
skorzystać mając granice z ruskimi.


Z polskiego und europejskiego punktu widzenia
Żydy w niebiańskiej krainie będą państwem buforowym.
Git.

A ucieknięte ukry będą nam zbierać szparagi.

A my se będziemy Panami.
Bogatymi i bezpiecznymi jak szkopy.


Piękna perspektywa, Amstern potwierdzi.



Mnie sie podoba. Popieram, ale mam kłopot.

Zawsze byłem słaby z geopolityki i się ciutkie pogubiłem,
kogo należy wspierać, by się ziściło?

orkow, szkopów, ukrów, eskimosów czy jankesów?

Bo rze mujborze szczęśćborzów - to oczywiste.

-

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka