rob2004 rob2004
346
BLOG

Miś -prawda czasu i prawda ekranu

rob2004 rob2004 Historia Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Kilka miesięcy temu brałem udział w spotkaniu z Panem Łukaszem Kamińskim piastującym stanowisko szefa Instytutu Pamięci Narodowej.

Będąc człowiekiem niepotrafiącym zachować się w towarzystwie, jak zwykle "wyskoczyłem niczym Filip z konopii" i zapytałem szacownego gościa dlaczego IPN pozwoliło, aby w przestrzeni publicznej funkcjonowało kłamstwo sądowe dotyczące agenturalnej przeszłości Lecha Wałęsy.

Na szczęście mój rozmówca okazał się człowiekiem subtelnym i nie dając się łatwo zbić z tzw. pantałyku odpowiedział:

"Proszę pana. Mamy prawdę historyczną i prawdę sądową. I niekoniecznie te dwie prawdy muszą być ze sobą zgodne".

Jakże uszczęsliwił mnie ten człowiek tą odpowiedzią. Teraz juz wiem, że żyje w PRLu :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=NE4LfdZkB8s

 

 

 

  

 

 

 

 

  http://www.youtube.com/watch?v=NE4LfdZkB8s

rob2004
O mnie rob2004

Normalny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura