Anty-Lis Anty-Lis
46
BLOG

Na dobry początek

Anty-Lis Anty-Lis Polityka Obserwuj notkę 2

Witam,

startuję z tym blogiem dla spisania paru moich myśli, nazwałem go anty-Lis ponieważ zmęczył mnie już w telewizji pan Tomasz Lis, który kreuje sie na "pierwszego" dziennikarza RP (teraz której, dla mnie jest wciąż II i pół).

Ale nie zawsze będę krytykował p. Tomasza, raczej pytał dlaczego nie zadał paru pytań.

1. Oldze Lipińskiej , jak to jest żyć na koszt abonentów

2 Jarudze-Nowackiej , po co jej ta antykoncepcja

Podoba mi sie słowa anty-koncepcja. Są ludzie na Świecie którzy mają koncepcję, mają pomysł  i Ci którzy mają tylko anty-koncepcję czyli nie maja nic i z niczym sie nie zgadzaja taki Wojewódzki na przykład

 

 

 

 

Anty-Lis
O mnie Anty-Lis

uparty, dociekliwy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka