Iga nie czekaj
Iga nie czekaj
RobertzJamajki RobertzJamajki
163
BLOG

Nie jestem Wosiem, ale odczepcie się od reprezentacji!

RobertzJamajki RobertzJamajki Piłka nożna Obserwuj temat Obserwuj notkę 12
Do szarlatana mi daleko, lecz w sobotę będzie 2-0

Lepszy od Szpakowskiego

Przewidziałem wynik 0 : 0 z Meksykiem i nie uważam go za porażkę. Za to wynik Argentyna : Arabia Saudyjska 1-2, to jest porażka Albiceleste i jedna z największych sensacji w historii Pucharu Świata. Jednocześnie to wydarzenie sportowe jest dla naszej drużyny bardzo korzystne.

Oglądałem ten mecz i widziałem efekty niesamowitego zaangażowania się Arabow, skurcze mięśni i omdlenia, spowodowane heroicznym wysiłkiem, by wygrać. Poza tym 2 Saudyjczyków wyniesiono prosto do szpitala: jeden z nich miał ponoć nawet trepanację czaszki, i to własny bramkarz mu tak z**bau!

Teraz mają niecałe cztery dni na regenerację, a to nie zawodowcy, tylko w większości armatorzy.

Nasza Iga Swiątek wie, że źle przeprowadzona odnowa biologiczna, to totalna porażka w następnym meczu. Jak jej „występy” na turnieju w Warszawie.

Według mnie i moich dzieci, w sobotę w meczu z nami Arabom starczy sił góra…


kontynuacja notki 28 słów więcej

Pierwsza Nagroda w konkursie na najlepsze opowiadanie o Powstaniu Warszawskim organizowane przez salon24.pl za 2014 rok Zapraszam na mój blog: https://robertzjamajkisite.wordpress.com/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport