RobertzJamajki RobertzJamajki
100
BLOG

Tekst test o Prezydencie Dudzie

RobertzJamajki RobertzJamajki Polityka Obserwuj notkę 0

Nie pisałem tak długo, nie.. tak jest źle.. nie pisałem od dawna, choć to trochę nieprawda pisałem, tylko nie upubliczniałem. Czytałem cały czas.. i wstyd się przyznać s24 – również. Nie wiem, czy jestem na bieżąco w polityce krajowej, europejskiej, czy ogólnie planetarnej, tego nikt nie wie, nawet politycy, nawet pan prezydent Duda.. à propos […]

via Tekst test o Prezydencie Dudzie — w bezkresach ponad czasem czasami tu

Pierwsza Nagroda w konkursie na najlepsze opowiadanie o Powstaniu Warszawskim organizowane przez salon24.pl za 2014 rok Zapraszam na mój blog: https://robertzjamajkisite.wordpress.com/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka