RobertzJamajki RobertzJamajki
96
BLOG

Niesmaczny temat

RobertzJamajki RobertzJamajki Rozmaitości Obserwuj notkę 3

Miałem plan.. autentyczny. Rzuciłem (po raz kolejny) palenie, obostrzyłem bytność w okolicach gdzie dobrze gotują i hajda, regime dietetique, itd.. Nagle siadł mi niespodziewanie żołądek, po nim wątroba zaczęła pikać, a na koniec, żeby było kompletnie, pewien idiota „obkichał” pół wagonu i złapałem jakiś złośliwy szczep wirusa bronchitu chyba (sam już nie wiem, bo te […]

via Niesmaczny temat — w bezkresach ponad czasem czasami tu

Pierwsza Nagroda w konkursie na najlepsze opowiadanie o Powstaniu Warszawskim organizowane przez salon24.pl za 2014 rok Zapraszam na mój blog: https://robertzjamajkisite.wordpress.com/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości