rob london rob london
263
BLOG

bliskie spotkania trzeciego stopnia :-)

rob london rob london Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Wszedlem do costcutter 20 minut temu i uslyszalem:

,, ... one day someone can kill you ... '' and next so on.

Rozmowa pomiedzy Pakistanczykami i Ukraincami ... Probowalem zagadac po rosyjsku ... no reaction. Po angielsku chetnie ... powiedzieli ze sa z Ukrainy ... no ale grozic smiercia moim stalym sprzedawcom to troche zbyt wiele.

Pogadalismy chwile o pieknych Ukrainkach. Pytali dlaczego zadnej nie sciagnalem do Londynu ... no tutaj klania sie Xiezna, ktora czuwa nad moim bezpieczenstwem za co jestem Jej dozgonnie wdzieczny, na wieki wiekow ...

Zapytalem ich skad sa na Ukrainie ? Wyzszy odpowiedzial: From Lviv, ja dodalem: Ze Lwowa, Wyzszy odpowiedzial: Tak, Stalin nam go dal ... - no chlopaki po okolo dwadziascia pare lat, moze blizej trzydziestki.

Wyzszy na wiadomosc ze jestem z Polski, powiedzial z usmiechem najwyrazniej zrelaksowany, ze Stalin dal im Lwow, no i rozeszlismy sie w pokoju.

rob london
O mnie rob london

"Jam nie z soli ani z roli, jeno z tego co mnie boli..." - Stefan Czarniecki ,,Najgorętsze miejsce w piekle jest dla tych, którzy w chwilach dziejowej próby zachowują neutralność'' - JFK The mountains look on Marathon And Marathon looks on the sea; And musing there an hour alone, I dream’d, that Greece might still be free, For standing on the Persian’s grave, I could not deem myself a slave. Byron

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości