Wikipedia
Wikipedia
Ronin. Ronin.
1685
BLOG

Lech Wałęsa znów zaprzepaścił szansę aby milczeć. Tym razem w "Deutsche Welle "

Ronin. Ronin. Prezydent Obserwuj temat Obserwuj notkę 73

Były Prezydent RP Lech Wałęsa udzielił wywiadu niemieckiej telewizji"Deutsche Welle".

Oto co powiedział.

"- Mamy nieodpowiednich, niezbadanych medycznie ludzi, ludzi małych, zakompleksionych, którzy przypadkiem zdobyli władzę. No i mamy nieszczęście. Ja społeczeństwo ostrzegałem, bo ja ich znałem wcześniej. Teraz problem polega na tym, jak z tego wyjść, jak z tym walczyć, bo my jesteśmy demokratami, my nie chcemy się bić, a oni, nie licząc się z narodem, robią wszystko, nawet wbrew konstytucji prawo robią pod siebie. Trudno walczyć z nimi przez demonstracje, bo ludzi aktywnych jest za mało. Musimy wymyślić teraz coś, co będzie skuteczne. Na razie korzystamy z procedur unijnych, prosimy Unię Europejską, Niemców i innych, bo na kartkę wyborczą trzeba długo czekać. A to nas może zrujnować, bo oni manipulują prawem i będą oszukiwać. A więc my dziś potrzebujemy globalnej solidarności."

Link do całości :

https://fakty.interia.pl/deutsche-welle/news-lech-walesa-dzis-potrzebujemy-globalnej-solidarnosci,nId,2638377

Czy jestem zaskoczony ?

Nie.

Może trochę zniesmaczony tym, że Prezydent mojego kraju ( cóż z tego, że były ) zabiega o działania szkodzące Polsce i Polakom w kraju od którego doznaliśmy niewyobrażalnych wprost krzywd.

Z których większość do dziś nie jest naprawiona.

W dniu Pańskich urodzin Panie Prezydencie życzę więcej mądrości inspirowanej polską racją stanu.


Ronin.

Ronin.
O mnie Ronin.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka