Ja jestem Jahwe, takie jest Imię Moje - w Biblii Imię Jahwe występuje prawie 7000 razy, zamienili je w tłumaczeniach na słowa: Pan i Bóg.
Ja jestem Jahwe, takie jest Imię Moje - w Biblii Imię Jahwe występuje prawie 7000 razy, zamienili je w tłumaczeniach na słowa: Pan i Bóg.
Dariusz Salamon Dariusz Salamon
240
BLOG

Przed chwilą gdzieś Komuś odpisałem - Przyda się i Tobie! - 100% !

Dariusz Salamon Dariusz Salamon Społeczeństwo Obserwuj notkę 20

Między mną a moim Panem - Jezusem - nie ma nikogo.

Tym się od ciebie różnię.

Nigdzie też nie należę z wyjątkiem Kościoła, używam tego słowa warunkowo bo nie ma takiego słowa w org. Biblii, - a więc należę do Kościoła, którego Głową jak i Kamieniem Węgielnym jest Jezus Pomazaniec Boga Jedynego, Jestem Synem Boga - o mnie możesz przeczytać w Ewangelii Jana 1:11-13 a TY -WY tkwicie ciemności, gdybyście byli z Boga słuchalibyście mnie, zresztą w sprawach wiary nie piszę nic od siebie a to co wiem od Ducha, który wychodzi od Ojca. Mówię a nie słyszycie, piszę a nie widzicie, proście Ojca poprzez Syna o wiarę i zrozumienie Pism, sami nic z siebie możecie osiągnąć, Jezus nawet Apostołom musiał otworzyć umysły by pojęli Pisma... ŁK. 24:45

Czy Jezus modlił się do siebie, czy sobie sam oddał siebie na Ofiarę? Wiesz co znaczy Imię Jezus z hebr. Jehoshua? - Jahwe jest zbawieniem a np Mateusz to dar Jahwe... Myślałeś, ze matka wołała na swojego najstarszego syna Jezus? Pewnie tak o ile w ogóle o tym myślałeś, raczej miałeś to w podświadomosci zakodowane - Jezus a tu nazywany był Jehoshua.... co znaczy - Jahwe jest zbawieniem!

Allelujah!  -  znaczy: Wysławiajcie Jahwe!

 Owce głos znają...

- A Twoim Bogiem kto jest? Ten sam, który był i jest Bogiem Jezusa - Jahwe ? - Jahwe jest Twoim Bogiem Czytelniku?  Odpowiedz sam sobie na to najważniejsze pytanie!


Śmiało!


Chrześcijanin. Prawdziwy. " Lecz TYM wszystkim, którzy Go przyjęli, dał prawo stania się dziećmi Boga — tym, którzy wierzą w Jego imię, którzy zostali zrodzeni nie z krwi ani z woli ciała, ani z woli mężczyzny, lecz z Boga". - Jana 1:12-13 Myślałeś, że każdy człowiek jest dzieckiem Boga...Prawda? ...Wiesz, że Wiedza  niejako, w pewnym sensie, jest tożsama z uzyskaniem Życia Wiecznego..? Gdzie ją znajdziesz? - Jan 17:3

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo