echo24 echo24
838
BLOG

Widziały gały, kogo do koalicji wciągały!

echo24 echo24 PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 29

UWAGA! Trudny przekaz, tylko dla kumatych!

Ultraprawicowy portal internetowy Fronda.plvide: https://www.fronda.pl/a/tylko-u-nas-dr-jerzy-targalski-gowin-ma-za-zadanie-rozbic-zjednoczona-prawice,143685.html?fbclid=IwAR0chOQjyL61S8OyF9RUMbV5AStTCJIKZDZ2MfnMB4c8rag-g3wwli9rvTE odkrywa Amerykę:

TYLKO U NAS! Dr Jerzy Targalski: Gowin ma za zadanie rozbić Zjednoczoną Prawicę…

Mój komentarz: Patrz tytuł notki.

Ale to dopiero początek tragedii Jarosława Kaczyńskiego, bo po Jarosławie Gowinie następnym bazyliszkiem będzie Zbigniew Ziobro, - i to znacznie wcześniej niż może się zdawać.

Mówicie, że oszalałem?

Powiem tylko, że już niedługo powrócimy do rozmowy, - bo coś mi się widzi, że w najbliższych dniach, a może tygodniach, w Polsce zdarzą się cuda i dziwy, jakich nie pamiętają najstarsi górale. I bynajmniej nie o pogodę mi chodzi. Wspomnę natomiast stare mądre przysłowie o szczurach i tonącym okręcie, a także maksymę, że kto raz zdradził - zdradzi także powtórnie bez żadnych oporów.

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki i niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa)

Post Scriptum

Wczoraj napisałem, że będą cuda i dziwy, a dziś onetpl podał, że prezydent Duda ma się podać do dymisji, bo PiS policzył, że już nie ma większości sejmowej, - a więc chyba jednak miałem nosa. Oj! Będzie się działo!

Oto, co właśnie podał onet.pl:

"W poniedziałek onet.pl napisał, powołując się na trzy niezależne źródła, że "w obozie władzy poważnie rozważana jest dymisja prezydenta". „Gdyby Andrzej Duda dobrowolnie zrzekł się stanowiska, to PiS mogłoby na nowo rozpisać wybory prezydenckie w dowolnym terminie do połowy lipca. I uciszyć zarzuty o naruszanie prawa podczas organizacji głosowania” – napisał onet.pl"

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka