echo24 echo24
588
BLOG

„Ja ino tak…”. Rzecz o wrednej zemście Tuska

echo24 echo24 Polityka Obserwuj notkę 30

UWAGA! Trudny przekaz, tylko dla kumatych!

Motto:
Rozmowa Trzecia
Chłop! Zasię jeden był silny okrutnie.
Chłop II Opowiedzcie no, kumie.
Cłop I Ano zadziwił się on raz, aż się za głowę złapał.
Chłop III To i co, że się złapał za głowę? Nie dziwota.
Chłop I Poczekajcie krzynę. Złapał ci się on, a jako że
Silny był okrutnie, głowa mu w rękach została.

Chłop II Musi w szyi był słaby.
Chłop I W szyi był słaby, ale za to w rękach silny.
Chłop III Silnym też nie jest dobrze.
Chłop II Może by coś skosić?
Chłop I A co, na ten przykład?
Chłop II Ano, co z brzega. Może być i trawa.
Chłop III Eeee…
Chłop II Albo co insze…
Chłop I Aaaale…
Chłop II Ja ino tak…

(Sławomir Mrożek, INDYK, Rozmowy chłopów)

Ilustracja muzyczna: https://www.youtube.com/watch?v=1GU799EdU08 

A teraz do rzeczy.

Portal internetowy Salon24 news – vide: https://www.salon24.pl/newsroom/1068220,zaprzysiezenie-andrzeja-dudy-na-ii-kadencje-kwiaty-przy-figurze-chrystusa informuje:

Zaprzysiężenie Andrzeja Dudy na II kadencję. Tak, jak obiecywałem, będę prezydentem polskich spraw; to nie było jedynie hasło wyborcze, to przewodnia myśl mojej prezydentury - zapewnił w orędziu przed Zgromadzeniem Narodowym prezydent Andrzej Duda.  Podkreślił, że kluczowe sprawy Polski to rodzina, bezpieczeństwo, praca, inwestycje i godność. Andrzej Duda złożył w czwartek przed Zgromadzeniem Narodowym w Sejmie przysięgę prezydencką. Formalnie objął tym samym urząd prezydenta na drugą kadencję. Podczas uroczystości prezydentowi towarzyszyła małżonka Agata Kornhauser-Duda…

Mój komentarz:

Patrz zdjęcie, którym zilustrowałem notkę.

UWAGA!

Żeby wszystko było jasne informuję, że jako bloger niezależny, w czasie rządów Platformy Obywatelskiej napisałem grubo ponad tysiąc krytycznych notek kierowanych pod adres rządu Donalda Tuska, w związku z czym ci sami pisowcy, którzy teraz na mnie plują odżegnując od czci i wiary, - ubóstwiali wtenczas mój blog i dosłownie nosili mnie na rękach, a mój blog nazywali pieszczotliwie "Kawiarenką u pana Krzysztofa". 

Więc nie mówcie proszę, że nic tylko jątrzę.

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

Post Scriptum
Szanowni Państwo! W trosce o intelektualny komfort Gości mojego blogu, od jakiegoś czasu przyjąłem zasadę, że merytorycznie będę odpowiadał wyłącznie na sensowne komentarze. Zaś komentarze hejterskie, prostackie, namolne i niedorzeczne, a także niezwiązane z tematem będę kwitował formułką: "Następny, proszę! ", albo je po prostu pominę milczeniem. Natomiast namolnych komentatorów celowo psujących dyskusję komentatorów niewybrednymi atakami na autora blogu będą blokował na jeden dzień. Nie chcę broń Boże nikogo urazić, bądź znieważyć, ale szkoda mi zdrowia na przekomarzanie się oszołomionymi komentatorami, którzy za każdym razem piszą to samo, a co gorsze zawsze wiedzą lepiej. Licząc na okazanie zrozumienia pozdrawiam Państwa serdecznie.

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka