echo24 echo24
576
BLOG

Słowo do blogera @Siukum Balala w sprawie „prawdziwej polityki”

echo24 echo24 Rozmaitości Obserwuj notkę 34

W związku z falą krytycznych komentarzy wyszydzających obskurną kwaterę główną partii Jarosława Kaczyńskiego mieszczącą się przy ulicy Nowogrodzkiej w Warszawie, znany bloger Salonu24 pan @Siumum Balala opublikował wczoraj polemiczną wobec tych opinii notkę pt. „Nowa siedziba PiS. Konsultacje społeczne ” – vide: https://www.salon24.pl/u/siukumbalala/1078541,nowa-siedziba-pis-konsultacje-spoleczne , w której pisze między innymi, cytuję:

Oczywiście dyskusja wokół siedziby PiS w żadnym wypadku nie dopomogła mi w konstatacji faktu, że spora część moich rodaków to zwykłe cymbały. Ja to wiem od dość dawna. To jest właśnie to, w czym cymbały widzą kwintesencję polityki.

Odpowiedzialna polityka to nie szkło i marmury, nie markowe garnitury i buty, nie drogie cygara i drogie wina donoszone przez sławnego sommeliera Sławka Nowaka ( obecny adres Białołęka: solidna siedziba, szkło, stal zbrojeniowa i żelbet )

Prawdziwa polityka to zupełnie inna para kaloszy, szanowne cymbały…”, koniec cytatu.

Mój komentarz:

Bodaj po raz pierwszy muszę się z blogerem @Siukum Balala zgodzić w stu procentach, - patrz: historyczna fotka, którą pozwoliłem sobie moją dzisiejszą notkę zilustrować.

Miłego dnia Państwu życzę!

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

Post Scriptum

Bardzo jestem ciekaw, czy podobnie jak to uczynili w przypadku notki blogera @Siukum Balala, Administratorzy również niniejszą replikę zakwalifikują do kategorii tematycznej [ROZMAITOŚCI HUMOR] i umieszczą na SG Salonu24.

Nie ukrywam także, iż oczekuję na komentarz blogera @Siukum Balala, bo ja Jego notkę u Niego skomentowałem.

UWAGA!

Niestety, tak jak przewidywałem, - notka została zmieciona pod dywan przez Administratorów, czego ocenę pozostawiam w gestii czytelników portalu Salon24

Post Post Scriptum

@ALL   ---   Coś takiego jeszcze się u mnie nie zdarzyło! Notka wisi już kilka godzin godzin i jak dotąd nie ma ani jednego komentarza ze strony pisowskich ortodoksów. Więc nasuwa się logiczny wniosek, iż wreszcie mi się udało, - patrz niżej: https://m.salon24.pl/nockout-super-40cf20807d45469f39,750,0,0,0.jpg 

Zobacz galerię zdjęć:

Oto przyczyna, dlaczego bloger @Siukum Balala oraz ortodoksyjni pisowcy nie dodali komentarzy do tej notki
Oto przyczyna, dlaczego bloger @Siukum Balala oraz ortodoksyjni pisowcy nie dodali komentarzy do tej notki
echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości